2007年5月30日星期三

I'm back!

朝早七點幾起身, 八點落樓食早餐。我揀咗A餐"豬什米粉", 賣相唔錯但味精重咗少少。到齊人之後, check out 上車返廠, 繼續開會! 可能個早餐份量少, 到咗十點幾竟然有女同事話肚餓?! 但係一點鐘就食晏, 兩頭唔到岸食咩好呢? 就係"麥記"喇! 我咁為食, 當然叫埋一份啦, 要咗個"麥香雞+海鮮湯"。我第一次晌大陸食麥記, 個麥香雞比香港辣, 海鮮湯就似合味道杯麵囉...XDD! 基於大家想爭取時間, lunch 繼續留晌廠叫外賣, 今次我就要咗個"三絲炒公仔麵", 味道一般啦, 全程最差就係呢餐。一切順利, 四點就散會, 可以早啲返落香港。坐廠車去到羅湖都只係五點幾,下一站去邊? 咁早返又有司機肯載我, 當然係玩 surprise, 返公司接女友放工啦!

沒有留言: