2007年5月25日星期五

這是我心裡對白(2) - SK

致:蘋果娛樂編輯及記者朋友們
我係關淑怡,其實只係一件小事,今日我無意之間睇過您地關於勁歌金曲之報導,我明白本地娛樂新聞需要報導一D比較特別既話題,但係我唔想因為一張不經意地連橫快怕之下才出現既相,而令到大眾誤會以為我做出一D不雅行為,當時我只係剛剛張開手想Hug張韶涵,並無其他意思,其實我都接受過正統教育,絕對唔會對歌迷及任何人做出這種不雅行為,Do me this favour la! 我好累啦! 請手下留情啦!多謝各位記者朋友們對我的支持!
OH!各位攝記朋友們,下次請再幫我拍靚D吖!登靚D吖!我會感激不盡……
Shirley Kwan

*"爛生果報"又作娛聞, 今次係屈 SK 做粗口手勢, 以上係 SK 晌 forum 嘅回應。其實個記者知唔知個手勢應該點做? 係豎起中指手背向人呀, 佢唔識就要對住塊鏡望住自己練習一吓啦~ 成件事都真係"超低能, 勁攪笑"囉!

沒有留言: