2007年7月12日星期四

三千年前 - 十二金釵 featuring 李香琴/關淑怡

三千年前 唱: 關淑怡 獨白: 李香琴 
作詞: 陳慧 作曲: 陳輝陽 

再見! 唔好怪我第一句就同你講再見,
因為我真係專程黎同你道別嘅...

你唔講野, 剩係聽我講野,
果陣時個世界好安靜, 無而家咁嘈,
襯得我特別吱喳, 特別開心
我記得, 同你去睇日落,
你會係我耳仔邊講野, 你講得好細聲,
其實我一啲都聽唔清楚架,
不過... 我好鍾意聽你咁樣同我講野
以後... 再無人咁樣同我講野喇!
因為你話俾我知... 你要走喇!
忽然間... 經過左好多年啦... 我再無睇過日落

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了我的臉
眾生萬年 淚海悲天
浪漫擱淺 舊歡不見


我記得, 你同我去過嘅每一度地方,
果啲地方, 通通留係我心裡面,
我唔會講... 我老喇,
我只係會講... 我係度太耐, 時間耐左,
難免知道人總會慢慢咁將過去淡忘,
又會睇住d野, 無聲無色咁樣消失!
我點解要走?!
我先兩日, 唔知諗緊乜野,
無端端走左去睇日落...
個日落, 就同我記得陪住你睇果個樣一樣,
不過... 就算我點樣裝出若無其事,
我都無辦法唔承認, 我失去嘅野實在太多啦!

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了我的臉
眾生萬年 淚海悲天
浪漫擱淺 舊歡不見


我要走喇!
如果你記得返我係邊個?
我知道, 你一定會好唔捨得我,
仲會好掛住我架!!

再見!

2 則留言:

匿名 說...

琴姐真係正到不得之了

占咪仔 說...

哈哈,真係估 SK 唔到,唔知下一次會唔 featuring 譚炳文呢!