2007年7月3日星期二

五個朋友的近況

今日晌無預料之下,分別同五個已經一段時間無見嘅朋友講過電話,真係邪。叮噹 剛剛發現自己將為人父,去完台灣 trip 之後要搵屋搬,提醒兩位準父母一句,粗身大細,你地要考慮下點安置兩隻巨大愛犬呀。汪洋 網上副業交投淡靜,好在份正職仲頂得住。大債仔 繼續惡運纏身,以而家嘅還錢能力同速度,睇怕爭我嘅錢要還足一世?! 占士波 事務繁忙,打算兩年後買樓兼結婚,正在努力賺錢中。肥蟹 終日大陸香港兩邊走,就快變成半個大陸人,不如晌上面搵返個另一半啦。話是話,你餐飯已經約咗半年,駛唔駛改到出年先食呢?

2 則留言:

匿名 說...

Hei,
you have missing to call me man, we're also lost in contact for a long time,too!!!

keep in touch-------^lun^

占咪仔 說...

Okay okay, my friend! You're not alone, my call is coming! >^_^<