2007年7月22日星期日

喜宴

三十幾度高溫,只係企晌球場唔郁唔跑都全身濕透。想沖凍水涼降溫? Sorry, 個水箱一早曬到火燒一樣,邊有凍水你用。換完衫即時飛去茶餐廳,雖然飲住凍檸賓,但係食完碗麵一樣全身濕晒。返到屋企,一入門口已經汗如雨下,索性由頭洗到落腳再換衫去"飲"。之後約埋女友一齊入青衣城,參加一個我由細識到大嘅朋友婚宴。話說大我幾年嘅主角 Ming 一家同我一家係世交,幾兄弟姊妹真係一出世識到而家。佢嘅媽媽亦即是我 契媽,細個時我經常都上佢地屋企過夜架。不過近十年八年生活圈子唔同,除咗契媽,其他都好少見面喇。今晚大家聚首一堂,完全無好耐無見嘅感覺,個個都開開心心,熱門話題當然係下一餐喜酒輪到邊個啦。在此再一次恭喜一對新人:
百年好合、年生貴子!

沒有留言: