2007年7月21日星期六

Bobo 199X-2007


Bobo 係一隻好有靈性嘅相思雀,陪伴咗我屋企人已經十年有多,係我地家庭嘅一份子。其實近幾星期見到佢嘅舉動比平時差已經開始擔心,加上尋晚見 Bobo 腳震震同叫唔出聲就心知不妙。跟住我全家上下一直留意住,每隔十數分鐘就睇吓佢同佢傾計。半夜一點,我地嘗試蓋上雀仔布等佢訓覺,但係佢不斷發出微弱嘅慘叫聲,直至我打開塊布先肯停。我望住佢叫佢乖乖地訓,同佢講見到佢咁辛苦我地會好心痛,佢似明非明咁呆呆企晌籠邊望住我。我臨訓前再次睇下佢已經蓋好咗雀仔布,好靜咁企晌籠入面無再叫。到今朝,一起身就即時去睇佢,只見佢唔出聲企晌籠中間發呆。原來佢一直忍住最後一口氣,直至我全家上下都醒晒同睇過佢之後,先肯慢慢放軟身訓低。我地放佢晌個紙盒仔上面,一面摸住佢同佢傾計,十分鐘左右就走咗喇!之後我地將佢埋葬咗晌屋企附近,一棵我地時常路過大樹下面,咁以後每次路過時都可以記起 Bobo。

基本上,Bobo 係似一隻狗仔多過雀仔 — 每次我夜咗返屋企,由開門佢就會不停叫直至我去睇吓同摸吓佢為止;一般雀仔會好怕人打開籠門伸隻手入去,但係 Bobo 唔怕之餘,仲會鬆起全身嘅毛,叫你幫佢掃毛。年青力壯時,仲會跳上你手背拍翼表示開心;佢已經唔止一次因唔同理由晌雀籠飛咗出嚟,但最後都自己乖乖咁跳返入籠;而每次我晌佢附近又唔理佢時,佢就會不停大叫啦、用咀不停啄個籠啦、掟雀粟啦、潑水啦...等等,務求要你啋吓佢摸吓佢。要走嘅始終於要走,但我會永遠記得呢一隻不一樣嘅相思雀!

1 則留言:

匿名 說...

狗仔再見喇