2007年7月6日星期五

專車上深圳開會

今朝一早就坐公司車上深圳 office 開會,出奇地司機以外只得我一個, 專車一樣~ XDD。十點幾到步,入咗 main towner 之後行成十幾分鐘先搵到要去嘅部門,打完招呼就入房開會。之前明明話一對一,點知最後成 team 入晒嚟,攪到我都有少少緊張添。第一次 hold 晒成個 meeting,仲一講就講咗兩粒鐘,口都乾埋。China 班同事知我第一次單拖上深圳 office, 好比面咁成 team 一齊請我食 lunch, 我就要咗個燒味四寶飯。下晝就 free 少少,可以個別同事傾下計講下 job,仲可以四圍參觀下,五點幾就坐公司車返 HK office。七點幾返到香港, 接埋女友放工就去食飯。今晚食米線,間舖頭叫"麻酸辣"已經食過好幾次,又平又抵食,圖中所見總數都唔駛八十蚊,大家有機會可以去試試。

沒有留言: