2007年7月2日星期一

烈日、彩虹、暴雨

由於尋日臨時取消打波,大家見今日 book 到場就補打返。天氣勁好,雖然曬但完全唔焗,不過打個零鐘個人已經紅晒似燒豬。打完波去食 lunch,知道可以接小花出院,但係夜晚約咗 DLS 班波友仔聯誼,時間唔夠兩邊都去,點算? 最後當然又做飛機師啦,寵物醫院到女友屋企要成十幾二十分鐘路程,小花咁重一個人點拎喎,班波友仔好明白事理既。女友唔知我會放人飛機而去搵佢,無明確咁講清楚自己位置。所以我一落車就要用 Flashman 嘅速度,行晒成個舊區,終於十五分鐘後比我晌街搵到佢,不過我已經變咗個 Waterman! 搵間茶餐廳坐低抖一抖食返個 tea,唔夠五分鐘就狂風暴兩,如果我地行緊返屋企就大鑊喇,真好彩! 其實我趕車途中仲係風和日麗架,仲比我影到條靚靚彩虹添。

2 則留言:

匿名 說...

你條飛機友, 我地最後無波打啦, 打唔夠5分鐘就............落死狗, 轉戰茶餐廳食飯!!!!

占咪仔 說...

Hahaha~出事喇, 比你發現咗添! ^_^"