2007年4月29日星期日

明明(Ming Ming)

導演: 區雪兒
主演: 周迅, 吳彥祖, 楊祐寧, 張信哲
片種: 愛情

俠女 明明 向來敢愛敢做,當遇上浪子 阿D 即擦出火花。阿D開出五百萬便與她遠走哈爾濱雙宿雙悽之條件,明明二話不說,打劫地下組織頭目 貓哥,並將他的神秘木盒一併奪走。貓哥怒火中燒,下令手下 老鼠 捉拿明明,更要將盒子原封不動拿回。就在逃跑的一刻,明明在中環鬧市遇上古惑仔 阿土 及與自己長得一模一樣的少女 NANA。明明把贓款嫁禍NANA,自己則保留盒子成功脫身。幸好NANA遇上阿土,暗戀明明的阿土將二人錯認,兩人便開始其亡命之旅。明明和NANA分頭趕至,阿D卻於上海神秘失蹤,只留下謎樣的電話留言。阿土眼見NANA情歸別處不是味兒,但仍甘願為身邊的心上人赴湯蹈火。追查下知道了阿D是為了解脫自己噩夢才遠走上海...

*今晚睇咗呢一套好多人話唔明嘅"明明"。個故事係差啲, 不過成套戲拍得好有風格, 拍攝手法配樂剪接都唔錯。其實最唔明係點解會叫"俠女"? 明明只係一個任意妄為嘅打女, 究竟係"俠"晌邊度呢?!

沒有留言: