2007年4月4日星期三

"香港原創"黑店事件簿

話說我打算送部DVD機賀 大佬 新婚之喜, 之前已經有共識支持"本地創作", 價錢同型號都決定晒。好喇, 見聽日就放復活節假, 間舖頭晌公司附近又有分店, 咪趁食 lunch 時到所謂嘅"陳列室"買啦! 上到去已經覺得奇奇怪怪, 一間上樓嘅"陳列室"得果一百呎左右, 仲有一大班人晌間舖中間用張枱開會(?!), 一見我地就鳥獸四散。之後我發現到我部 target 就叫佢攞比我睇. 有個女店員A 即時話呢款已經停產, 唔會有貨。跟手後面個老男店員插咀話月尾有新款, 叫我唔好買住, 一係遲啲再嚟過。
本人問: 兩部有乜分別?
老男店員: 加咗"高清"系統, 其他一樣, 乜都有啦!
本人問: 價錢呢?
老男店員: 貴六百蚊左右啫, 低呀!
本人答: 咁唔係咁好, 我同朋友講咗買呢款... (豫疑緊)
女店員A: 呀, 原來仲有兩部喎! (豫疑期間, sales 插口, 指向櫃頂)
女店員B: 你係咪要先, 係就賣埋比你, 寄咗返倉就無喇!
本人答: 咁幾多錢? (我同女友考慮期間佢地已經開定盒)
女店員A: $2199
本人答: 我晌旺角分店睇到時係$2099喎。
老男店員: 唔係, 電腦都係打$2199呀, 好低架喇...(女店員A已經開盒)
老女店員: 旺角無架喇, 最後呢兩部!(後面有個老女人叫過嚟)
女店員B: 簽咭定現金?(開始摧我比錢)
本人答: 呢度都係寫住$2099(我拎起個價錢牌比佢地睇)
女店員A: 呢部唔一樣架, 你睇下個顏色!(指向另一部機)
本人答: 個名牌係呢部喎, 個 item 名係一樣架喎!
女店員A: 唔係唔係, 信我啦, 唔一樣架!(有少少唔識答我)
老女店員: 無架喇, 你去睇下囉, 返轉頭呢兩部都無埋添呀!(開始凶我)
女店員A: 幫你包起佢啦!(即時收盒)
本人話: 但係價錢唔啱喎!(轉身行開)
老男店員: 你地點做嘢架, 打錯價錢!(扮傻)
老女店員: 呀, 收起埋呢兩部, 唔好賣喇! (大聲晦氣講)
本人: (轉頭啤佢一眼, 無出聲拖女友走)
女店員A: 先生, 返轉頭就無架喇! (博最後機會)
本人: (身上面嘅"卓羅"開始冒煙, 拖女友入電梯, 閃!)

沿途諗起個老女人嘅惡劣態度就愈諗愈慶, 決定運用我對傳媒嘅影響力一洩心頭之憤! 點知 大編輯 話呢間嘢個名一向都臭, 投訴都無謂, 叫朋友唔好買佢地啲貨緊要啲。又係喎, 上網搵一搵已經見到好多人晌不同嘅影音留言版勁插呢間黑店。黑店叫乜名? 將"A+C+L"三個字母加埋佢啦! 間黑店仲 sell 自己"香港原創", 影衰晒香港呀!

沒有留言: