2007年3月17日星期六

只得一次 - 電視劇"同事三分親"片尾曲

只得一次  唱:關淑怡 
曲:鄧智偉 詞:陳詩慧 編:Johnny Yim

聽聽歌曲再次記起
奔波中生活或太膩
誰願花光 全部心機
為求剎那的歡喜
他跟她可會再記起
彼此相識就是趣味
名利拋開 曾無私獻技
原來這是誰的福氣

Chorus
偏愛面子 總不肯開口
太沒有意思 明明可以
像回復當年那樣子
捨棄面子 講一聲很愛
聽罷就會知 然而 忙著多的是
誰沒有守時 而這種機會只得一次

很想講一句在意嗎
親暱的關係未變吧
如若講出 遲來的說話
連人間寂寥都不怕

Repeat Chorus ※
寫上地址 簡單的祝福
看罷就會知 然而心意
若遺下了就變歷史 誰人寫出心事
誰人沒有守時 原來這種機會只得一次

*SK 又有新歌! 今次仲難估, 竟然會係電視劇嘅片尾曲?!

3 則留言:

Jaffe Ling 說...

作為一個shirley既fans~ 今次真係要打pat pat... 套劇做左兩個星期, 我都無一次可以坐定定係屋企等佢唱!

不過聽聞呢套劇會播好耐~ 我會繼續努力!!!

占咪仔 說...

有心唔怕遲, 就聽晚啦! :P

匿名 說...

我都係kathy話比我知先知, 因為我睇個版本係cut咗片尾