2007年3月3日星期六

年假後遺症

晚晚收咁夜, 個 Blog 就快變週記。放咗十日新年假都知一返工就大煲, 一開機睇下得幾十個 email 仲以為比預期中好, 點知睇晒就知封封都係精品。雖然 HK & China office 放假, 但係美國同印尼同事無假放, 咁就期照排貨照造稿照追! 開工第一晚都仲抽到時間同大佬食飯, 之後就甘喇, 晚晚收十二尋晚仲兩點! 坐房個打把仲問做咩成 team 做到咁夜, 有乜野問題? 佢就當然無問題, 張啲 job 比晒個 manager 跟自己死去放假, 梗"無"問題啦! 條氣係唔順架, 不過唔緊要, 我肯捱更抵夜都係為自己, 儲夠彈藥就會遠走高飛! 雖然有啲 job 晌垂死邊緣, 我就係唔信我做唔到, 依家都已經救咗幾件, 其他都一定救得返, 我話嘅!! 反而美國班同事知道攪到我地成 team 勁 OT, 主動比 email 話唔好意思之餘, 再比個 email 啲 VP呀 CEO呀, 讚我地做得好, 下星期仲會請我地食飯添! 真心又好門面又好, 起碼條氣順返少少! 好... 努力加油, 夠料即走!!

沒有留言: