2007年3月25日星期日

總動員家庭日

尋日係家庭日, 全家總動員上山掃墓之後, 就過咗旺角警察會飲茶。原先諗住飲完茶會上倉執下嘢, 點知有人提議打保齡... 哈哈, 我又真係未試過同屋企人"碌 ling"喎, 咁即管玩玩啦。由二少, 二少奶, 女友同我四個唔多識打嘅初哥打咗一個鐘。Well, 我唔識唔識都打咗三個全中, 三個補中架! 打完波去食tea休息吓之後, 董事長就返工, 其他人跟手一齊過紅磡老人院探婆婆。探完婆婆就各自行動, 我同女友過咗黃埔行街街。行到肚仔餓, 見到間賣餃子同豬什嘅舖頭仔幾特別, 就入去食 dinner。女友要咗個"椰菜木耳餃+鮮魚豆腐湯米", 我就要"白菜餃+豬什+豬骨湯上海幼麵", 味道唔錯價錢又平, 兩碗加埋都唔駛三十蚊, 抵食!

沒有留言: