2007年8月30日星期四

又要開 VC

大公司有個唔好處, 就係好多好似好有用但其實浪費緊你時間嘅會要開. 今日又有一個 video conference 要我地八點三返到公司, 最後九點先開始, 成十點半先開完. 起碼有一半以上同事係同我一樣無必要出席嘅, 所以全程除咗"HI & Bye"之外, 都無需要講啲乜. 夜晚女友約咗老友 豬豬 行街睇衫傾密計, 我就晌公司繼續努力, 十點左右先 join 佢地食飯. 問大家一個問題, 你地認為一對戀人女仔比男仔高幾吋, 可唔可以接受呢?

2 則留言:

匿名 說...

占爺..你又冇lee d 問題.. 唔洗擔心啦!
不過講真, 如果唔係差好多既話, 我都覺得ok 的, 2吋啦.. 都acceptable 既..
if 差太多, 都幾礙眼架..
上次我係times square見到一對中年男女..
好明顯個女既, 一定係國內同胞, 因為佢有個種風範.. 個女既足足高個男既大半個頭..你話望埋去, 都真係怪怪地架..
所以高少少都可以,.. 高太多既話, 就真係要睇下雙方介唔介意lu

占咪仔 說...

Lu lu, welcome to my blog! 妳都可以放心, 我只會介紹一啲比妳高嘅好男仔妳識, 有貨通知你! XDD~