2007年8月29日星期三

旅遊大使

手頭上堆爛攤子開始受控, 今晚終於可以早收工少少, 同女友過吓二人世界. 過咗佐敦行街街, 行咗一陣就去食粥, 之後再過"松記"食糖水. 去到見到人山人海, 兩位都要等, 真係想掉頭走. 等等吓有對外國遊客慕名而來, 點知店員唔識英文雞同鴨講, 咁我地睇唔過眼就幫句口啦. 跟住個店員好攪笑咁問我地介唔介意安排一齊坐, 坐低咗我地就翻譯啲糖水比對遊客知, 原來啲譯名真係幾奇怪架, 我地自己都忍唔住笑! 之後傾計, 遊客問香港有乜好玩地方介紹? 第一次嚟, 都係介紹佢地上山頂睇吓維港夜景, 行吓赤柱, 浦吓蘭桂芳, 仲有海洋公園... 等等啦! 食飽飽, 臨走時佢地講多謝幫忙, 我幾想學廣告咁答返句: Welcome to Hong Kong!"呀~ XDDD~

沒有留言: