2007年8月20日星期一

某某數簿燃燒中

今朝同隔離部門開會傾貨期,一如我所料個八婆 AM 想置身事外,每次同事要佢覆期都推個波過嚟自己唔答,因為我答咗個期就係我責任,到時做唔到佢都可以卸膊! 好喇,開完會出嚟即時話我乜都唔答,啲期又混亂又安排得唔好... 佢吠完之後我冷冷地答佢一句:「我第一日已經同你講唔夠時間做架?!係你唔理之嘛!」佢即時窒一窒唔識答,跟住繼續吠... 直到佢發現我開始冒煙先收口! 我當時真係嬲到震, 唔係誇張隻手真係"震"架! 真係忍得好辛苦,啲"粗口"幾乎衝口而出! 最後我用咗十分鐘 cool down 我自己,分析比自己聽,如果我開口"小"佢甚至乎"打"佢又如何? 搵過份工唔難,但係就會打亂我嘅 schedule,"西"人四圍都有,比一隻畜生打亂自己嘅 plan 唔值得!

沒有留言: