2007年9月8日星期六

以物易物

最近幾個星期六嘅第一個節目就係"叉電",儘可能都訓夠八個鐘。下晝同女友各自留晌屋企,佢就同 臭狗當奴 沖涼,我就玩"小掃除"。黃昏先約埋一齊過九龍塘 LCC,完咗聚會就慢慢行過去旺角探班(實情係巡視業務同手飾維修)。路過"7仔"見套新米奇扭蛋幾得意,就諗住扭一次中返款 Chip & Dale 比女友, 點知盲就中咗米奇?! 見旁邊有兩個妹妹仔拎住款我想要嘅松鼠仔眼望望部機,我就問佢想要乜? 佢話要史狄仔... 跟住佢問返我想要乜? 我即時指住佢隻手話要 Chip & Dale,我話不如用米奇交換吖? 佢一句"好呀"我地就成功交易,當然皆大歡喜啦!

沒有留言: