2008年5月31日星期六

四川地震賑災義賣 關淑怡 簽名相片

關淑怡 x Fans x Milk X
脤災義賣親筆簽名 12R 相片

大家好,四川八級大地震已經過咗一段時間,災民除咗失去財產、家園之外,甚至失去至親、至愛。 一幕幕令人震驚、惋惜同悲痛既畫面,就算身處千里之外既你同我都會明白到咩叫水深火熱。
雖然好多嘢失去左就冇辦法彌補,但災後重建、醫療、生活、改善環境等等,都極需要各方支持同援助,使到災民能夠盡快解決生活基本所需,亦令佢地感受到人間有情。
我地未必可以親身去幫助佢地,但就可以透過捐款,不論多少,每一分每一亳都代表左我地既心意同關懷。 今次得到Shirley的支持,準備左十張專為今次籌款既親筆簽名12R相片拍賣,所有善款都會捐畀香港紅十字會用作賑濟四川災民之用,希望各FANS可以踴躍參加,多謝!

請立刻行動,出價競投支持:
Click Here!
四川地震賑災義賣參考網址:
http://hk.info.auctions.yahoo.com/charity/sichuan/index.html
(拍賣日期: 香港時間即日至6月10日晚上11時正)

沒有留言: