2007年12月2日星期日

一年一會

好耐無試過賴床唔願起身, 但係今朝就拖拖拉拉到成十二點, 攪到滾水淥腳咁換衫去打波. 臨行前收到 message 要幫手買飛, 球場唔夠人又行唔開, 點算? 好彩 Ocean 同 大佬 抽到時間去買, 麻煩晒! 食完 tea 買定燒餅接女友, 之後齊齊陪 史狄女 去買滑鼠. 夜晚女友要去數碼港飲喜酒, 送佢過海之後幫佢攞個運動袋返公司, 再落旺角搵 艾域 食飯. 呢餐飯都巴閉, 時間一改再改, 差不多約咗一年先成事!

16 則留言:

匿名 說...

睇完把幾火 !!

匿名 說...

有無攪錯 !!

匿名 說...

你幫到邊個手呀 ?

匿名 說...

********* 不吐不快 *********

你星期五唔知要去買飛 ? 算 !!
你星期六都唔知要去買飛 ? 算 !!

咁星期六晚,你明知d會員証係你度,
而你星期日要去打波,去唔到買飛,
你係咪應該問句 ?!

(全世界都一定知你好忙....!! 飲茶,開OT,參加"葛福臨佈道大會",打波~~打個電話同人交代聲,只須要一分鐘)

你無錯,只係我0地信錯人 !!!

********* 不吐不快 *********

匿名 說...

我0地唔係無智慧生物 !!

匿名 說...

"臨行前收到 message"???
臨行前先收到????
我之前同邊個講野呀咁????
弊啦........難道我思覺失調, 對住空氣講都唔知?
定係我中文太差呢? 下次寫返英文啦咁~

匿名 說...

要尊重及體諒你的朋友,友情先可長久甚至升溫!

匿名 說...

人總是會為自己找一個不敗之地,我唔知道當中誰對誰錯,不過見先生(小姐)既然這樣不滿,倒想起學會的一個道理,指責人的動作是1隻手指指人,但同時都有4隻指自己,既然話人之時,亦不妨想想自己有沒問題。

我唔知識唔識"朋友"你,不過原諒我多口一句,做朋友是要互相附出的,番工都已經唔開心,如果對朋友都唔開心,又何必要朋友呢"朋友"

匿名 說...

"無思胞單細胞"先生/小姐:嘩﹗你成半夜2:14都唔瞓响度連珠發炮鬧人,返工梗係無精神啦﹗咁做錯野梗係比人鬧,梗係受氣啦,唔開心係正常的﹗

早睡早起精神好,做起野上嚟都事半功倍呢﹗

匿名 說...

To : 無思考單細胞

1. 我唔知識唔識"朋友"你
-- 你唔識我就唔好批評我,問下Jimmy我係邊個先 !!

2. 不過原諒我多口一句,做朋友是要互相附出的
-- 我係"付出",不是"附和",如果唔係都唔會"醒"佢,你要"包容"係你既事 !!

3. 番工都已經唔開心
-- 你咁夜都仲唔"目訓",返工無精神,梗係會唔開心;係咪成日覺得上司唔好,唔聽你意見,公司唔重視你呢?!.....快D轉工 !!

4. 如果對朋友都唔開心,又何必要朋友呢"朋友"
-- 我自問我既"朋友"質素都幾好,交"朋友"要小心,"酒肉朋友"不交為妙,所以我"朋友"唔多,不過亦無乜"損友"!!

5. 人總是會為自己找一個不敗之地,我唔知道當中誰對誰錯,不過見先生(小姐)既然這樣不滿,倒想起學會的一個道理,指責人的動作是1隻手指指人,但同時都有4隻指自己,既然話人之時,亦不妨想想自己有沒問題。
-- 我隻手得5隻手指,亦唔會用手指公去指人,所以得3隻手指指緊自己 (你想講 Bible : Point Your Finger),我唔係 God,亦無信"主",唔多識"金句"......!!

我未去到"立品",不過都讀過孔子既書 :

孔子說過:「君子無所爭,必也射乎。揖讓而升,下而飲,其爭也君子。」

只要說話,就有對象,就會產生「非禮勿言、非禮勿聽」的戒律問題。
孔子並未要求我們保持沉默不要說話,他說:「時然後言,人不厭其言。」在適當的時間、地點,向某一個人,針對某一件事,說適當的話,就是「時」的意思。
病從口入、禍從口出,什麼叫「好話」,什麼叫「惡語」,事實上是很難分辨的。有時不留心的一句話,說給風聽,風就會傳給鳥兒,鳥兒飛過樹林,於是人盡皆知。

如果唔明就睇多D書 !!

匿名 說...

係"無思考單細胞"先生/小姐....先啱...一時打錯...(以免比人捉錯處)

匿名 說...

如果閣下覺得道理叫人無話可說,哪麼你就羸了。不想在別人的blog爭吵,不想睇因為當時人在數分鐘內未能回應的狂追猛打,又不是文革,又何必每句每字找地方找錯處來批鬥。

我諗我唔會再因為呢件事再回應閣下或鬥拋書包。我只係想多講一句我唔係教徒,唔好入錯人。

匿名 說...

無思考單細胞:

如我無估錯,你誤會了﹗

我係"唔忙的人",我絕對不是"朋友",更不是"point your finger"......請你搞清楚﹗

我不是經常check住你有無回應的﹗雖則我"唔忙",仍有好多其他有意義的事要做,咪睇得你的回應咁重要先得架﹗

匿名 說...

我"無思考"過要羸你 !! 既無獎金又無獎品 !!

我留言比Jimmy,佢都未回應,你就走去答,仲教我0地做"朋友"既道理;

我當然要繼續"找一個不敗之地",一定要去回應吓你 !!

唔係你咁多事,我駛乜打咁多字!! (同你「三九唔識七」我做乜去批鬥你)

知你唔係教徒0那!! 心照啦!!

匿名 說...

Hi all,
Thanks you to review, visit and post message on this Blog.

I'm Ann Lo.

I think it is much better to let everybody know who post messages on this blog. I think using a REAL name is much better than putting nickname like 朋友, ?個傻婆, 唔忙的人, 無思考單細胞, Point Your Finger OR 拋書包既朋友 etc.

Be honest, I should keep my month shut or pretend don't know anything about this.

However, this is time to stop squabble. WE (Jimmy and I) doesn't want this blog become a quarrel place.

P.S. Grammar mistake may appear on above message.

Thanks for your patience and cooperation.

Ann Lo

匿名 說...

O! over look the spelling mistake;
Month should be MOUTH

"Be honest, I should keep my mouth shut or pretend don't know anything about this."


Thanks for your patience and cooperation.

Ann Lo