2010年6月10日星期四

江湖救急

今日歸隱內地嘅 忍者龜 突然傳來短信,原來係為咗江湖救急,可惜我全日被困會議室,愛莫能助!是日晚餐「餐肉雲吞辛辣麵」。

2010年6月9日星期三

逃獄英雄

今日上到 China office 開會,所以五點半左右已經返到屋企,竟然發現小狗 Hero 自己偷走出籠。咁短時間就學識逃獄,真係估佢唔到!是日晚餐「草菇青瓜炒肉片」。

2010年6月8日星期二

沖涼用品

因為要買沖涼用品比 Hero,所以返屋企前去 shopping,順便試下間新開嘅"酸辣粉"專門店。味道都唔錯,下次可以再試下佢地嘅蕃薯粉。

2010年6月7日星期一

玩呀玩呀

老闆娘 同我一樣都要 OT,為爭取時間照顧 Hero,到隔鄰村茶餐廳食過快飯後火速歸家。返到屋企 老闆娘 同 Hero 玩呀玩呀,玩到唔知時間,終於人狗齊齊玩到攰勁打呵欠!XDDD

2010年6月6日星期日

粟米餐肉金菇蝦子炆米

天朗氣清,終於都打得成波喇!食完個快速下午茶之後返學校傾 layout,傾到成六點幾先放學。返屋企前到附近十蚊店買咗玩具同迷彩狗帶比 Hero,果然帶上後十分型仔。是日晚餐「粟米餐肉金菇蝦子炆米」。

2010年6月5日星期六

Hero go home

無錯,佢就係當選嘅黑色小狗,今日起將命名為 Hero Lam/林英雄!可能比人救起前曾經被人嚇過,基本上 Hero 好怕陌生人,我地接佢返屋企途中已經兩次驚到賴臭臭。不過佢都幾聰明,返到屋企幫佢抺乾淨個身安頓好之後,唔駛半個鐘已經習慣咗個環境,無再驚同震。一雙藍眼睛加上長期擺出憂鬱嘅眼神,溝死女無難度!XDDD

2010年6月3日星期四

誰是英雄

今日決定咗收養邊隻狗仔,想知邊個係 my Hero,過多幾日就知喇!

2010年6月1日星期二

神像無間道

老闆娘 今日返新工, 變咗葵涌工廠妹。呢幾日因為紀念六四攪到好混亂,不過轉兩轉之後, 個"神像"反而提早到達維園, 似唔似玩緊"無間道"?