2010年5月31日星期一

候選佳麗 No.2 & 3

今日公司部 G5 打柴,好彩重搶救得到,不過就要借屍還魂換另一個殼連底版。放工後到旺角睇候選佳麗二、三號"烏咀狗兄弟",雖然樣係好得意,但係體質比較差,好擔心會養唔大呀,都係諗清楚先。

2010年5月30日星期日

蒜泥蒸扇貝

難得抽到時間打波,點知出到球場先落兩,吹漲!快快同波友食個下午茶後返學,傾完功課就歸家去。是日豊富晚餐「愛心藥材湯」+「蒜泥蒸扇貝」+「節瓜炒肉片」。

2010年5月29日星期六

"朋友號"無電

好耐無見 聾貓拳,一於齊齊出城食個快樂火鍋。坐上 朋友號 出發,即時打電話到"龍成金記"訂定枱同留搶手招牌菜。到步時橫風橫雨,一個箭步入酒家。食飽飽攞 朋友號 時先發現唔記得熄車尾燈,全車無晒電開唔郁。救助於 的士佬 用過江龍都無起色,最後要叫車房出車,返到屋企已經係凌晨。

2010年5月28日星期五

候選佳麗 No.1

老闆娘 心思思想養一隻小狗代替 Zero 保衛家園,經義工介紹下,放工後到西貢與第一隻候選佳麗會面。黑色小狗剛見面時全身抖震,感覺很怕陌生人。可能曾經被遺棄,所以性格有點怕事,不過相處半小時後已經好安心咁訓到我地身邊,就睇下最後會唔會入選啦!

2010年5月27日星期四

豉汁排骨油麥菜

日日都出街食,今日決定早返少少歸家食住家飯。是日晚餐「豉汁排骨油麥菜」。

2010年5月26日星期三

速戰速決

老闆娘 再次棄舊迎新,現任公司最後一日,之後新地步係葵青區。夜晚約咗 董事長夫婦 ,為求速戰速決早早歸家做功課,再到佢地新寵"麗閣地荗菜館"開飯。

2010年5月25日星期二

又準備轉工

老闆娘 又準備轉工,倒數最後兩日,現任同事堅持約我齊齊食 farewell 飯。盛情難卻,唯有介紹到自家地方天文台道"老正興",至少價錢合理之餘,又可以坐幾耐都得。

2010年5月24日星期一

一等再等

製作公司所送嘅結婚相薄一改再改,今晚又有更新版睇。內地人嘅眼光同做法令人匪而所思,上次有問題嘅地方改好之後,無問題嘅地方佢又手多多改埋,想點先?原本好地地可以收貨,家陣又要重新做過等過,頂! 

2010年5月23日星期日

CHICAGO Musical

放學後會合 老闆娘 趕到演藝,睇佢期待已久嘅"CHICAGO"音樂劇。雖然相比"CATS",舞台比較簡潔,演員數目亦較小,但絕對值到一看。完場時碰到 譚校長,趁機影一張合照留念,he's so nice & friendly。

2010年5月22日星期六

又一個雀巢

倉務主管 晨早到基地補貨,順道帶來元朗手信牛腩同雲吞,由於 老闆娘 好夢正甜,只好由我出手煮餐午飯慰勞下 倉務主管。下晝打掃花園時地下發現一個雀巢,當中尚有雀蛋一隻。為拯救小生命,即時轉移到上三樓露台,希望雀爸雀媽飛過時發現可以帶佢走。晚飯時間以電影 "Watchman" 餸飯,內容略帶血腥,整體比預期中沉悶。

2010年5月21日星期五

住家男人

老闆娘 一早起身又痾又嘔,唯有退出"聾貓深圳吃喝之旅",擇日重賽。全日扮演住家男人,煮粥、打掃、洗花園一腳踢。趁住 老闆娘 訓到不醒人事就到超市入貨,路經小酒家發現超抵食外賣,是日晚餐只需二十,正!

2010年5月20日星期四

富貴粉麵餐廳

舊同事 車人 同 熱褲 生日飯局。第一次上 iSquare 開餐,地方九曲十三彎,行得人都有點煩。最後落腳於一間中式粉麵餐廳,中上嘅價錢配合還可以嘅品質,埋單時要位位一百,講到底仍然覺得貴!

2010年5月19日星期三

正宗潮州菜

今晚同新家庭中醫 盧醫師 晚飯,到山林道食正宗潮州菜。可能 董事長夫婦 識得酒樓經理,所以樣樣餸菜都好對辦,味道不錯!

2010年5月18日星期二

法式海鮮螺絲粉

老闆娘 煮意大發,是日私家午餐飯盒,「法式海鮮螺絲粉」。

2010年5月17日星期一

油渣麵腸粉

一堆 TF 殺到,忙到正餐都唔多想食。是日宵夜,推車檔「油渣麵」+「豬腸粉」。

2010年5月16日星期日

粟米雜椒炒牛柳

新課程第二堂,連續睇十幾個不同公司嘅 Branding Kit,睇到眼花撩亂。放學乖乖返屋企,是日晚餐「粟米雜椒炒牛柳」+「煎德國雜腸」。

2010年5月15日星期六

董事局飯局

董事局內個個都係忙人,所以一次過慶祝母親節同補祝 卓言仔 五歲生日。先各自到飛鷹基地集合,擇下芒果、玩下狗、打下 Wii,夜晚就到 董事長夫人 最愛嘅大排檔開餐。

2010年5月14日星期五

面書大解放

公司早上發通告,由今日開始 IT 開放權限兩個月,所有同事都可以上到 Facebook。收到通知後大部份同事都一試,係可以 login 不過就龜速,咁上嚟做乜?收工同 老闆娘 到"吉仔"開餐,兩個人幾乎要用一條紅衫魚... 似乎"吉仔"都只係適合幫襯下午茶餐。

2010年5月13日星期四

旺角南豐

今日 老闆娘 又去玩面試下晝無返工,所以放工後有時間陪我到旺角行街買CD。之後到久違嘅"南豐"開餐,驚見場面都頗冷清...,話晒都幫襯咗十幾年,希望佢撐得住啦!

2010年5月12日星期三

UNIQLO Tee

難得 老闆娘 今日七點半就收得工,一於拍拖行陣街街。行過UNIQLO 難免要睇睇有無新貨,最後放低幾條紅衫魚換取幾件靚靚 Tee,包括 卓言仔 嘅生日禮物。路過橫街車仔麵檔見賣相吸引,晚餐地點即決。

2010年5月11日星期二

愛回家

因為要應付論文,已經無返老家開飯一段時間,所以今日即時返去報到。

2010年5月10日星期一

火燒論文

今日午飯時間趕返學校交功課正本,雖然預料到評分後九成九會被打回頭大改,但至少惡夢可以暫時了結。曾經講過完成後會火燒論文慶祝,言出必行,夜晚上天台將副本跟隨我嘅小宇宙一齊燃燒,爽呀!

2010年5月9日星期日

新科目開波

第三個科目正式開波,唯有丟低份論文幾個鐘,食過愛心早餐之後就返 HKPU 上堂。放學後要參加親戚飯局,由於未到訂座時間,唯有傻仔一樣坐响公園邊做功課邊等夠鐘。到酒樓後其他人又遲到,前前後後又成個幾鐘。加埋搭車食飯,終於全日無咗大半日時間做功課... #_#"

2010年5月8日星期六

咖哩豬排飯

明知份論文唔夠時間,但剩低最後兩日,只好盡力而為。無人陪嘅 老闆娘 唯有玩煮飯仔,先準備五大盒「咖哩豬排飯」作為下星期午餐。之後再精心製作是日晚餐「日式炒拉麵」,讚!
 

2010年5月7日星期五

胡椒湯麵

OT 到成十點鐘終於都可以收工。飛的返到屋企,老闆娘 陪我食個近期至愛嘅"胡椒湯麵",之後就上房同論文繼續搏鬥!

2010年5月6日星期四

澳洲常餐

今日收到 email,知道第一學期嘅成積比預期中好,可以鬆一口氣之餘,有返小小動力做好之後三個科目!是日愛心午餐係「節瓜排骨飯」,晚餐就到由朝到晚都坐滿人嘅"澳洲牛奶公司"食常餐。

2010年5月4日星期二

等年尾分花紅

突然收到消息,Professional Staff 由今年開始都可以分到額外花紅,真係咁好? 唔好講過就算數喎!晚飯時候發現一間超平荼餐廳,圖中所見都唔需要七十蚊,尖咀區來講真係超抵!

2010年5月3日星期一

芝士德國肉腸飽

是日自備愛心早餐「芝士德國肉腸飽」。趁住老細開會,一有空檔就做功課,當然事倍功半啦。最後都係放棄,費事工作同功課都兩頭唔到岸。

2010年5月2日星期日

雪菜肉絲上海麵

今日係論文功課 deadline,雖然我已經申請廷期七日後交,不過都想同 Miss 傾多兩句,睇睇有無地方要再改一改。返到學校得到一眾同學問候身體狀況,感激!放學返到屋企 老闆娘 已經準備好清淡晚餐,「雪菜肉絲上海麵」是也。

2010年5月1日星期六

五一勞動日

五一假期,倉務主管 一早到飛鷹基地勞動一下補一補貨。由於實在太早,補貨後齊齊到茶餐廳食個早餐,但係返到屋企 老闆娘 依然未起身,勁!做下家務做下功課又一日,是日清淡晚餐「南瓜肉碎粥」。