2009年12月31日星期四

2009年最後の日

起身返工、同事團年、工司收早、相機維修、"第尾"据扒、LCC、教堂倒數、告別09、2010、收發短訊、巴士罰企、返到屋企。That's it!

2009年12月30日星期三

磨菇炒肉片

晚會一完就極速離開,因為老闆娘等埋我開飯。點知一出藝穗會門口開始落雨,仲愈落愈大,到地鐵站時個身已經濕咗三成。天雨路滑,竟然用咗一個半鐘先返到屋企,好彩一到步就可以開餐。是晚菜單係「磨菇炒肉片」+「雙丸炒白菜仔」。

"今夜只因您"悼念晚會

雖然事隔六年,但晚會上依舊見到一張又一張熟悉嘅面孔,不離不棄地一同懷念著您這個香港的傳奇... 梅姐,祝您在那遙遠的地方,可以忘記人間是非,永遠開心、快樂!每年晚會完結總會落雨,究竟係巧合定係妳比回應我地呢?

2009年12月29日星期二

黃少姐 大日子

彼此嘅愛情故事同樣係由公司相識、發展到結合。互相見證住對方嘅相識到結合嘅過程,最後大家都得到一個幸福嘅結局,實屬難得。所以唯有放棄重睇 梅姐 "Mui Music Show"嘅機會,同 老闆娘 齊齊盛裝出席婚宴。

2009年12月28日星期一

災區善後

放工嘅節目就係返屋企繼續災區善後,為爭取時間,是日晚餐以簡單為原則「煎蛋餅」配「牛扒拉麵」。埋單總結損失比意料中少,不幸中之大幸!

2009年12月27日星期日

黑色聖誕

處理災區到天光先訓落床,小睡三個鐘就要準備返學,好彩 熊貓拳 上門幫手之餘又車我返公司拎功課,果然好兄弟!今日又係用英文做 presentation,老實講我覺得今日表現比上次差,但係 feedback 又比上次好喎,真奇怪?! 放學後到又一城出席 老闆娘 親戚嘅婚宴,輕輕一撞部相機又壞埋,年尾黑仔到呢... #_#

2009年12月26日星期六

聖誕水災

基本上整個聖誕假期每日都有做功課,分別在於時間長短。到交功課前一日當然要全力以赴,訓醒覺食完愛心午餐之後就返公司,一直戰鬥到夜晚十一點幾。期間 老闆娘 出嚟一齊食個晚飯,再幫手準備 powerpoint,一切好似幾順利,點知返到屋企先係高潮所在... 洗衣機去水位塞咗,由廚房水浸濕到出個廳,幾個紙皮箱濕到出水,OMG!

2009年12月25日星期五

繼續燒烤

緊接第二日嘅 BBQ 聚會。由於人數少,只有返嚟地球過聖誕嘅 Wing E 同 GG,所以重新開放天台。是晚燒烤嘅牛扒、豬扒、雞翼由 老闆娘 一手包辦。

2009年12月24日星期四

長途燒烤

今日公司補假,一早起身等 倉務主管 嚟補貨,之後齊齊去食晏。而日期一改再改嘅 BBQ 終於成事,人數仲急升一倍至十四個,所以唔可以上天台要留响花園燒。契媽 一家由頭帶到尾,全程燒足六個鐘,厲害厲害!雖然 牛叔 事件未淡化,希望今晚熱熱鬧鬧可以幫佢放鬆一下心情啦!

2009年12月23日星期三

Merry X'mas 09

冬至+聖誕晚餐

成個董事局嘅成員都係忙人,所以夾啱時間就一次慶祝晒兩個節日。今次仲成功游說 董事長夫人,被免咗十個人二十個餸嘅驚嚇場面再現!

2009年12月22日星期二

芝士焗鮮茄牛脷螺絲粉

四出食過節飯之後,今晚決定同 老闆娘 倆個自己留响屋企靜靜地造冬,是日晚餐「芝士焗鮮茄牛脷螺絲粉」。

2009年12月21日星期一

公司派對

今日公司休假半日攪 X'mas party,無厘頭地被欽點為隊長,好彩不負眾望咁贏咗個估歌仔比賽,有一大張金牛同大家分。話時話,今日有自助餐食之餘仲人人有一份禮物收,算係近年少有咁大手筆!

2009年12月20日星期日

一路好走

今日係 牛叔 辦白事嘅日子,應 契媽 要求,返學校交完 layout 之後,就同 老闆娘 齊齊到"世界"幫手。三個兒女都長大成人,亦非常孝順 契媽,牛叔 可以放心,一路好走。

2009年12月19日星期六

排隊造節

"冬至"將至,又係時候排隊造節。第一站係 麗晶姑媽,一如往時,份量每每過多實際人數,離開時大家總會一袋二袋三袋咁拎走...

2009年12月18日星期五

無酒精啤酒

小富婆車人 轉咗新工,為咗答謝我地一路以來嘅支持同鼓勵,今晚請咗 怪獸 同我地到灣仔"King Ludmig Beerhall"食德國菜。整體食物質素唔錯,"咸豬手"同"德國賜拼盤"都好味道。最驚喜應該係無酒精啤酒,完全滿足咗 老闆娘 想飲酒又怕出酒癩嘅願望。

2009年12月17日星期四

Fusion 炒麵

老闆娘 再次發揮小宇宙,替我準備咗一個融合意大利粉+日本簥麥麵嘅「Fusion 炒麵」做午餐,勁呀!

2009年12月16日星期三

又有相睇

放工前收到電話有相簿嘅第二稿睇,見時間許可就即晚趕過去。唔睇由自可,一睇就笑到唔停得口,國內設計師竟然亂咁將相片放大縮細,真係唔改好過改。剛巧有準備咗張相想補上出,尺寸當然 fit 到爆,佢老細見到都笑笑口話早知俾個 file 我自己做。我地笑住答"係架,你不如俾個 file 我地自己做啦!"... 結果當然個老細係即時扮儍行開咗啦,XDDD!

今夜只因您 ’09

Anita 悼念晚會
地點:藝穗會天台 (中環下亞厘畢道2號天台)
時間:8:00 pm 悼念晚會
費用:免費開放予公眾人士參加

如有查詢,請聯絡歌迷會: (852) 25562695

2009年12月15日星期二

酒樓外賣

差不多成個月無返老家開飯,又係時候浦一浦頭。枱上有三碟味道極濃嘅餸菜,董事長夫人 聲稱係隔鄰師奶合力之作... 但我覺得似係酒樓外賣囉,究竟邊個比人呃先?

2009年12月14日星期一

白菜仔肉片炒麵

難得唔駛太夜收工,老闆娘 當然把握機會玩下煮飯仔。是日晚餐「白菜仔肉片炒麵」。

2009年12月13日星期日

力奇 大日子

頻頻撲撲

全日頻頻撲撲,就好似今日途經香港公園影到嘅蝴蝶一樣。起身先準備好功課,跟手趕到紅棉道觀禮,影完相同 Ah E 極速落金鐘食個 tea。之後趕返公司 print layout,再飛車返 HKPU 上堂。落堂後會合 老闆娘 又趕返過灣仔買碟,之後上到酒樓先停一停。雖然全晚食物同安排都乏善足陳,不過見到十幾年老朋友成家立室確係開心。兄弟,Happy Wedding!

2009年12月12日星期六

無良業主

難得訓到十點幾先自然醒,起身梳洗之後就開始做功課。夜晚出席完 LCC 之後過咗太子行街,見到 Zero 第一個家"寵物醫院"俾無良業主迫遷,用大量圍板阻路之餘,再用大喇叭不斷大聲廣播替其趕客... 希望佢地快快搵到新地方啦。

2009年12月11日星期五

豪食火鍋

今日有一筆橫財,所以決定請 熊貓拳 同 奇異陳 飽餐一頓,豪食"稻香"火鍋。熊貓拳 叫到一枱海鮮,可惜好睇唔好食,幾百銀就咁白白浪費咗... 雖然係橫財,但咁樣食咗成隻金牛真係好唔抵,熊先生係時候學下節儉喇!

2009年12月10日星期四

韓式鴛鴦粉絲

今晚返第二堂 Dreanweaver,放學時間比上一堂更夜,好係想殺咗個"阿傻"!老闆娘 堅持等我一齊食飯,最後返到屋企差不多成十二點,真係辛苦晒!是日晚餐,「韓式鴛鴦粉絲」+「肉鬆炒蛋」+「清炒菜心」。

2009年12月9日星期三

玩見工

老闆娘 今日身痕玩見工,面試前約咗我食午飯,之後仲上我公司探舊同事,擾攘一輪!

2009年12月8日星期二

菜圃肉鬆炒飯

出得街食 lunch 多,今日決定留响公司食 老闆娘 嘅「菜圃肉鬆炒飯」。因為 黃少姐 好事近,夜晚集齊久違了嘅 8A team 攪火鍋飯局,順便收炸彈。

MUI MUSIC SHOW 慈善夜

「芳心薈」 獲得「香港商業電台」的全力支持,提供了「梅艷芳Mui Music Show」母帶,並重新錄製,讓這從未發行過的珍貴演出得以公開重現,讓ANITA的歌迷,她的好朋友及每一位曾聽她音樂的香港人,在這紀念日子裡一同重溫。為延續 梅艷芳 小姐樂善好施的精神,門票收益扣除活動支出後,將全數撥捐「樂施會」。

日期:2009年12月29日 (星期二)
時間:7:30 pm
地點:香港九龍灣國際展覽中心3樓演講廳
門票:HK$150.00 - 不設劃位 (會員 / 非會員同價)

詳情:Click Here

2009年12月7日星期一

兒童聖誕禮物包

公司一年一度籌備嘅慈善活動,一如往年,各同事捐出一堆聖誕禮物作為兒童聖誕禮物包之用!

2009年12月6日星期日

Moodboard

今日要做 Moodboard presentation,因為屋企部 notebook 太弱,返學前要趕到公司埋尾。收到電話本 12R 相簿有樣板睇,買完兒童院嘅聖誕禮物之後就上去眅眅,整體比意料真好喎!

2009年12月5日星期六

尋書之旅

功課量多到吃不消,樣樣由零開始畫都唔係辦法,襯住今日有盲公竹,一於上深圳一轉買參考書。行行覆行行,半日過後收獲八大本書加十三張DVD,前後用咗成八百蚊人仔... 嚴重出血中!

2009年12月4日星期五

燒魂夜

原定計劃係到 飛鷹基地 攪火鍋派對,臨收工前又改去食"燒魂",女人真善變。由於打算食宵夜時段,所以 OT 到九點先出發,到步後仲等咗成粒鐘,差啲掉頭走。成物比意料中好,海鮮都算新鮮,大家可以一試。太盡慶關係,一行四人要坐的士返屋企,今餐大出血呀!

Anita 欣賞會 '09

Anita 欣賞會 ’09
時間:7:30 pm
地點:富豪東方酒店 - 九龍城沙浦道30-38號
   (包括茶點招待)

購票請於以下時間:
日期 : 2009年12月5日(星期六)
時間 : 3:00 – 7:00pm
地點 : 歌迷會會址
查詢電話:(852) 25562695

2009年12月3日星期四

宵夜定晚飯?

今晚放工要過灣仔上堂學 Dreamweaver,由七點學到成十點,返到屋企已經十一點半。老闆娘 堅持等埋我先食晚飯,最終等我買車仔檔外賣,晚飯變宵夜。

2009年12月2日星期三

契媽廚房

雖然自己心情都唔好,但失去多年老伴嘅契媽更需要人關心,所以放工之後趕入青衣晚飯。

2009年12月1日星期二

Zero 再見

今日係 Zero 火化嘅日子,我地選擇到"寵之天國"親手送佢最後一程。工作人員安排下,再次見到 Zero,一個沉睡而安祥嘅樣子、一身柔軟嘅毛髮如惜,就如平日伴著我地身邊一樣。忍著傷痛輕輕一按,火一著,往後再夢中相見!數小時候親手取回 Zero 骨灰,興 董事長夫婦 晚飯後,再帶返屋企好好安放,等佢可以繼續守護 飛鷹基地!