2009年10月31日星期六

和牛燒烤晚餐

一早起身就開始準備聽日要做 presentation 嘅功課,可惜腦閉塞,進展緩慢。黃昏時間出席 LCC,之後約咗 熊貓拳 食"和牛燒"。打道回府之前再食多一轉甜品先散場。今晚係近十年唯一與"怪誕城"無關嘅萬聖節。

2009年10月29日星期四

青瓜炒肉絲

下晝收到 董事長 通知掉咗手提電話, 好在科技發達,上網已經 check 到點報失同再出卡,放工後用咗三分鐘就成功補領新卡。OT 到都無乜胃口,同 老闆娘 兩個人一碟「青瓜炒肉絲」加一碗「辛辣麵」已經飽飽。

2009年10月28日星期三

泰國之旅準備中

大編輯夫婦 數星期遊泰回港,咁當然要約佢地收下料啦。飯前先到"金都"交相,一拖再拖嘅精華相簿終於推出有期。之後上始創"紅蔥頭"開餐,食完打開地圖慢慢硏究,嘻嘻哈哈嘈足一晚。最後坐到餐廳打洋,幾乎比人趕先走!

2009年10月27日星期二

可可 - 何韻詩

作曲:陳奐仁 填詞:黃偉文
編曲/監製:陳奐仁、何秉舜、何韻詩

其實我是新手 未染污白袖
但天生的威猛沒有對的出口
就算捐出所有 捍衛地球
問世間什麼有缺口 要讓我挽救

若果我異能 就是會將 身邊東西都變巧克力
憑我這小把戲 何日方可給這亂世分憂

話我蠢 還是信 神力天生總有用
即使此際我 還沒有搞懂
鬧笑話 除病痛 還是阻止天劫用
等天機揭破 自告奮勇
標靶很遠 還是會中

常自勉別擔心 被老天玩弄
但朱古力水壩從沒有實際功用
就算總打不進 正義陣容
俠客那種熱情 沒有變凍

話我蠢 還是信 神力天生總有用
即使此際我 比各位鈍
鬧笑話 除病痛 還是阻止天劫用
等天機揭破 自告奮勇

誰都想當蓋世英雄
誰個又有著 最具價值的天聰
願意為人類各顯神通
無論哪一種  無分輕重

話我蠢 還是信 神力天生總有用
即使此際 (這亂世) 還沒有搞懂 (如何大躍進)
鬧笑話 除病痛 還是阻止天劫用
等天機揭破 自告奮勇

話我蠢 還是信 神力天生總有用
朱古力世界 來飽吃一頓 (讓你暖在心中)
賣報紙 傳飯餸 同樣作別人後盾
怎可小看你 沒有進貢
你若有異能即管發送
你是哪種俠 (未想通) 仍願你信 (仍願你信)

2009年10月26日星期一

焗鮮茄粟米雞扒扁意粉

趁住有假期,想推卻所有約會留响屋企專心做功課,但出街食個晏、行吓超市、做吓家務又半日,成效唔理想。是日法式晚餐「焗鮮茄粟米雞扒扁意粉」。

2009年10月25日星期日

煎餃子米粉+鳥冬

一早起身開始埋首做功課,進度比自己預期中差。為爭取時間,老闆娘 決定親自下廚一個「煎餃子米粉+鳥冬」等我醒一醒神,可以繼續作戰!坐車途中繼續不斷諗,終於到落車前最後五分鐘以極速畫咗兩個 layout... 好彩 present 完之後 B Sir 肯收貨,真係一額汗!晚餐時段,以 "WANTED" DVD,伴以外賣壽司兩大盒。

2009年10月24日星期六

老闆娘 豬扒飽


繁忙嘅一日。起身上網做咗一陣功課,怱怱享用完「老闆娘 豬扒飽」就要準備去掃墓。到步後清洗墓地,拜完祖先就拉大隊食下午茶。五點到鑽石山會合 Tennis team,一部 Mini 一部 bB 直入西貢蠔涌替 史狄女 慶祝生日。地點係 BBQ 任食形式嘅"金喜花園",環境靚食物質素又唔差,可以再試。之後再到西貢海旁食甜品,再由 闊少 揸車送我地返屋企,散場!

2009年10月22日星期四

2009年10月21日星期三

豬扒一丁

OT 後唔想四圍走,同 老闆娘 返屋企煮個「豬扒一丁」又一餐。

2009年10月18日星期日

仍需努力

今日只係返學校 present 1st layout,所以抽到時間打咗一陣波。輕輕鬆鬆返到課室,卻聽到 B Sir 語帶勞氣咁評論某同學功課,嚇到全場靜晒!其他同學人人自危驚唔合 B Sir 心意,紛紛重新整理功課。終於輪到我 present,雖然係過到骨,不過想好成積就仍需努力!放學後約 老闆娘 行咗一陣街,順便出街食晚飯透一透氣。

2009年10月17日星期六

表姑丈公

中午時份出發上廣州出席 老闆娘 姑丈嘅鑽婚紀念+生日宴,而"表姑丈公"咁有份量嘅稱謂,不是別人正是我!突然間升咁多級,第一次聽到都唔知做乜反應先啱?XDDD。原先諗住坐長途火車時順便做功課,可惜環境比意料中混亂,去程時唔多成功!第一次到東站人生路不熟,剛巧九點左右已經散席,爭取時間四圍睇睇,行咗一轉"吉之島"。上到尾班車,大部份人都訓到變豬,令都我成功畫咗十個 layout,終於可以有功課交喇!

2009年10月15日星期四

清貨大行動

前日上 China office 積存嘅 job,今晚把心一橫 OT 到十點幾清晒佢,之後先飛的返屋企。

2009年10月14日星期三

老家九大簋

開學後時間開始唔多夠用,見時間許可,即慶話返老家食飯。返到去都呆一呆,一直話無買餸嘅 董事長夫人,竟然响短短兩個鐘頭內準備咗九味餸菜,面對呢個「九大簋」,真係要拍拍手掌!

2009年10月13日星期二

妮歌 - 何韻詩

作曲: 陳奐仁, 何秉舜 填詞: 黃偉文

她 時時在傷者耳邊唱
像製造養傷的磁場 讓人休養
明晨又再 豁出去 覓理想

寒露立春 她都在唱
沒有例假 哪會失場
難民首相 誰人若有請 她都拚命唱

為你療心傷
讓你哭過後 新的一樣
靈魂受創 擦掉更閃亮
為你療心傷
直到她也受了傷
不過她不管怎唱 能救世
救自己卻沒法將 小小的孽障
像救難救災般平常 自行包上
凡人用那種磞帶 養傷

她 仍然為抑鬱者義唱
用戰地裡 醫者心腸 未完的仗
旁人後退中 她偏繼續上

為你療心傷
讓你哭過後 新的一樣
靈魂受創 擦掉更閃亮
為你療心傷
直到她也受了傷
只有等 空降 某天將
撥她秀髮 跟她唱

誰人為傷兵一直唱
盛放著母親的慈祥 令人舒暢
從未介意 受過 誰景仰
奇能樂意 任人分享
病榻上夜晚太淒涼 因她在唱
流淚也會發光 滋養面相

願我會 有她 一半善良

2009年10月12日星期一

心有靈犀

知道 老闆娘 今日响公司受咗氣,放工時順道買一盒佢喜愛嘅"腐皮壽司",諗住等佢開心下。點知返到屋企發現,是日晚餐原來係日本湯麵,呢個巧合即時令 老闆娘 開心返晒!

2009年10月11日星期日

蠔仔炒蛋

今日返去舊校舍個送你課室上堂,雖然表面係第二堂,其實係第一日正式授課。開學日有成八十人,入到課室終於見到邊廿五個先係同班同學。上堂過程比想像中輕鬆,同學仔都比較慢熱,全堂都好靜。阿sir 再三強調 final year 學生要主動同自律,所以約兩個鐘頭左右就通知大家,無問題搵佢嘅同學可以選擇自行落堂,而佢會逗留到夠鐘為止。奇怪地真係有人二話不說轉頭就走,厲害厲害!放學返到屋企已經可以開飯,今晚有特別嘉賓 特警馬克 到訪,所以 老闆娘 煮新菜式宴客。有「蠔仔炒蛋」+「炸菜炆雞柳」+「清炒黃牙白」。

2009年10月9日星期五

外母生日飯

十一號係外母生日,不過佢老人家正日已經有節目,所以提早今晚慶祝。左揀右揀,擾攘到最後一刻都係食中菜... Well,無問題,生日大晒,最緊要食得開心!

2009年10月8日星期四

繼續腦震盪

第二日「腦震盪」,一開始 HR 玩個集體遊戲熱下身,之後就分組入房閉門交功課。房內熱茶、汽水、零食一應俱全,連午餐飯盒都提供埋,全日困獸鬥!好彩最後都不失眾望,交三件功課都有好 feedback,唔係呢兩日就白費喇!

2009年10月7日星期三

腦震盪到灣仔

今日代表自己部門去「腦震盪」,一早返到公司聽 briefing,連電腦都未開就過灣仔,奉旨睇展覽、買辦。午餐有同事提議食馳名嘅「咖哩豬扒蛋飯」,味道係唔錯,不過成六十蚊就貴咗少少囉!之後去埋尖咀科學館就返公司開會,開到八點幾先收工,成九點先返到老家開飯,等到大家脛長。

2009年10月6日星期二

愛心雞扒飯增強版

今日要 in house training,九點開始直到放食晏。為爭取時間,一早準備好已經加入炒蛋,成為「愛心雞扒飯增強版」嘅飯盒。不過 email 都未睇完,轉頭就開始下半段,一直玩到五點鐘!

2009年10月5日星期一

愛心雞扒飯

第一日開學,老闆娘 堅持捱餓都要等我返屋企一齊食晚飯... haha~唔食都已經飽晒啦! >^_^<

終於開學喇!

拖拖拉拉半年,終於都開學喇!今日有成八十個同學一齊開課,所以响新校上堂,不過只限今天。之後會分開三班 full-time、part-time 各自返舊校舍上堂。可能第一堂有啲緊張,雖然上堂好留心,落堂竟然都唔覺勊,仲好精神喎!

2009年10月4日星期日

外家做節日 - 第二回

今日係開學前最後一場網球,因為撞返學時間之餘,亦唔知將會有幾忙,唯有開咗學再算。夜晚到外家(姑媽)做節,十幾個親友廿幾人嘅份量,飽到你唔識行!(圖為其中一張枱)

2009年10月3日星期六

中秋節快樂

中秋明月夜、人月倆團圓

外家做節日 - 第一回

今晚輪到同外母做節,應要求點咗個中秋簿餅同焗通粉。自取可以有半價,見有時間就 gogogo,順便去買菜。最後全枱美食唔駛二百,抵食!

2009年10月2日星期五

西式麵豉湯

今日公司好多同事放大假,剩低嘅同事都超級 holiday mood,收工即閃。原先約咗契媽做節,不過臨時有事要改期,唯有返屋企玩煮飯仔。是晚仿日晚餐「西式麵豉湯」+「日式煎餃子」。

2009年10月1日星期四

國慶日做節

國慶日有假期,除咗 二少爺 一家中午到飛鷹基地硏發私房月餅之外,夜晚更集齊全個 董事局 成員提早做節。

南瓜蕃薯月餅


老闆娘 同 二少奶 合力製作嘅私房「南瓜蕃薯月餅」大功告成!