2009年7月31日星期五

大佬 生日快樂

話咁快又一年,你同阿嫂好快又去到人生再新一頁,祝你地一切順利!

2009年7月30日星期四

Buddy Night

美國同事 力高 來港開會一星期,buddy 到訪當然要抽時間一盡地主之誼。接埋 老闆娘 之後二人三鬼上咗"Knutsford"食意大利菜,由紅酒直落到甜品,嘻嘻哈哈、開開心心就玩咗兩個幾鐘。

2009年7月29日星期三

八十蚊任食火鍋

今晚終於有時間陪 董事長夫婦 到葵芳"紫荊"食任食火鍋,八十蚊任飲任食真係幾抵,不過對食物質素要求唔可以太高!

2009年7月27日星期一

三餸一湯

老闆娘 玩到病,要請假一天响屋企叉電。剛巧 董事長 又放假,約老闆娘 飲完下午茶就入咗飛鷹基地陪 Zero 玩,順便整理一下花園。兩位女士就玩研究煮飯仔,等埋我就齊人開飯。是日晚餐「老火靚湯」+「梅菜蒸豬肉」+「節瓜炆排骨」+ 外購「老水雞翼」。

2009年7月24日星期五

一臉值千金

女人買化裝品動輒就一千幾百,今日 董事長夫人 就駛咗成二千蚊。放工趕餐死落荃灣,之後俾錢又要等一輪,好彩順便搵到 老闆娘 心儀已久嘅"芝麻街" Tee,唔係我實發老脾。

2009年7月23日星期四

金都曬相

老闆娘 姊妹 WingE 返咗香港,當然要食個飯見個面。約响太子等順便上埋金都曬結婚相,無錯,曬咗成年都仲未曬晒比人,厲害嗎?

2009年7月22日星期三

縮水漢堡王

老闆娘 十喜愛嘅 Burger King,剛剛開咗一間分店响屋企附近,今晚就去試一試。味道當然係比 M記 好,價錢亦好接近,不過個包嘅 size 好似比以前細,唔通將貨就價?

2009年7月19日星期日

南瓜炆肉絲

Lulu 魔力未減,上半晝仲係橫風橫雨打唔成波,下半晝就曬到人都溶埋。全日 schedule 大亂,最後決定乖乖地留响屋企,行下超補下貨。是日晚餐「南瓜炆肉絲」+「魚湯浸芥蘭」。

2009年7月18日星期六

從一到九號風球

生日主角怪,就連約一餐生日飯都邪過人...時間地點一改再改之餘,天氣都突變,由一號風球上到九號、再由黃雨變紅雨,勁!八點幾响"鼎泰豐"開飯時已經掛三號,食到十點收到風個零鐘後會掛八號,即時飛去"Haagen-Daz"食埋甜品先散場,返到屋企剛剛好掛八號!換好衫坐定定睇緊"Fanatic Four"嘅時候,再上埋九號,Lulu 果然魔力迫人!

2009年7月17日星期五

Home Dinner

腸胃反反覆覆,趁今日公司無咁忙,都係睇一睇醫生。唔記得帶公司醫療咭,最後盛惠三百大洋換七包藥丸。夜晚返老家開飯,唔係...係食上海麵先真,其他餸只可以齋睇。

2009年7月16日星期四

粟米燴豬排

雖然腸胃開始有好轉,但係都唔敢亂挑戰,都係返屋企食住家飯啦。是日晚餐「粟米燴豬排」+「清炒白菜」。

2009年7月15日星期三

2009年7月14日星期二

青紅蘿白

尋晚開始個肚唔係好OK,唔知係咪食得太多XO醬,係時候食返餐粥清清腸胃先得。"海皇粥店"新口味「青紅蘿白粥」... 青紅蘿白都係煲湯好味啲!

2009年7月13日星期一

鮮茄肉片飯

尋晚食到肚滿腸肚,兩大碗XO醬撈麵,今日要過一過冷河食返餐住家飯先得。是日午餐「鮮茄肉片飯」。

2009年7月12日星期日

DLS 飯局

勁好天氣,太陽能滿瀉。打完三個鐘 tennis,變咗五個人乾同一隻燒豬。夜晚約咗久違嘅 DLS team "拾下拾下",唔覺唔覺已經有半隊員結咗婚,九月再會多一對,其他人努力喇!

2009年7月11日星期六

家居維修日

十一點幾有人上門洗冷氣機,一次過洗咗四部機,一次過洗走咗我幾條紅衫魚同一隻金牛。同期十二點檢查石油汽爐,佈告唔理想,又係時候換機。中期加插 Ocean 到訪,小休食咗個 tea。忙忙碌碌大半日,朋友仔嘅"蠔門夜宴"又趕唔切出席,最後簡簡單單又一餐。是日晚餐係「鮮茄炒蛋」+「阿四煎餃子」+ 公仔麵。

2009年7月9日星期四

Home dinner

OT 到成八點,趕緊返老家嘅時候竟然嚟一架無冷氣嘅舊款巴士,唯有頂硬上。落車時如同焗完桑拿,一身濕晒,上到老家見到一枱餸都唔係好想食,最後食兩碗飯就收工。

2009年7月7日星期二

南瓜芋頭炆乳鴿

契媽廚房延續篇。基於返到屋企都成九點,大家又唔係好想四圍走,所‵以 老闆娘 決定將 契媽 留比我地嘅餸"磁場轉動",做出一碟「南瓜芋頭炆乳鴿」伴以兩個"生麵皇",快靚正!

2009年7月5日星期日

契媽廚房

繼續係落雨無波打嘅星期日,响屋企屈咗半日之後,上咗 契媽 屋企開飯。雖然好幾年無上去,但係十年如一日,90% 嘅裝修陳設都無變,勁!坐咗幾個鐘,最後又食又拎,圖中所見全部被帶走,嘻嘻!

2009年7月4日星期六

夜半老麥速遞

十點鐘準時起身趕去檢查牙齒,結果 老闆娘 同我都係零蛀牙,Good!下晝同 倉務主管 玩完"倉庫番",就去探做緊義工晝家嘅 闊少 班,眼見佢比一眾少女包圍,都係唔好阻佢搵食,閃!食完個 tea 飽到成十點,橫風橫雨又唔想出街,最後幫襯"老麥速遞"。暴雨關係,送到嚟都已經成點鐘變咗宵夜... @_@

2009年7月1日星期三

金菇肥牛卷

今日臨時約咗獸醫幫 Zero 打針,正正中午時段,所以天朗氣清都趕唔到去打波同遊行。過咗一個悠閒嘅下午,睇書睇電視直播再玩煮飯仔。是日晚餐「金菇肥牛卷」,另加外賣「海蜇分蹄」。上網 download 咗 HoCC 新歌"舊約",細讀歌詞果然有意思,難怪要响正『七一遊行』前派台啦!

舊約 - 何韻詩

填詞:黃偉文 作/編曲:陳奐仁.何秉舜@goomusic
監製:陳奐仁.何秉舜&hocc@goomusic

任何險阻也不阻我約會你
即使摧毁天與地
突然身體髮膚充滿着猛烈潛能
危急時間 有力氣

尋常的我 從來無一點 傳奇
何解今天會飛 都只因你起

捱一顆子彈 一波海嘯 兩場地震
約會約好 鐵鞋踏碎 都撐下去
攔一輛坦克 一支火箭 百人換上武裝 也無懼
誰為約定 能這麼 飽經風雨 又行雷
朝你身影 走過去
誰要阻止 不要去 我亦去 

臨危想你 平凡人基因 突然
會激發絕技
夷平圍牆千里 還擒拿幾艘戰機
凌空轉體八週 再着地

捱一顆子彈 一波海嘯 兩場地震
約會約好 鐵鞋踏碎 都撐下去
攔一輛坦克 一支火箭 百人換上武裝 也無懼
誰為約定 能這麼 飽經風雨 又行雷
忘我演出 壯舉

來一束死光 一天飛劍 兩輪疫症
要是我知 你還赴約 怎會後退
練一尊金身 一雙天眼 滿懷熱血 再險 也無懼
純為証實 人世間 生死之約 尚留傳
像鐵金剛 衝過去
誠心和你 約會去
准我舉起五噸的吊臂 為你
清出青葱一片地