2009年3月31日星期二

Home Dinner

老闆娘 上星期放咗飛機,所以今晚一收工就上老家幫手,足足早我過幾鐘,厲害厲害。

2009年3月29日星期日

香茅豬排


今日餐單:Bunch 時段係 焙芝士麥包 + 有機什薯片,晚餐係 什菜粉絲湯 + 回鍋肉炒蛋 + 香茅豬排

書房中的山水畫

由於書房出現咗一幅攝魂奪魄嘅山水畫,所以今日唔可以如常打波,要留响屋企等水喉師傅上門維修。檢查過後仲勉強可以唔大修,但如果情況惡化,怕且呢幅牆都不能久留...

2009年3月28日星期六

紅蘿白粟米煲豬骨湯

全日家居大掃除中,再幫兩隻衰仔沖埋涼,散晒 ! 索性煲落湯之後出街食,返嚟再慢慢嘆靚湯 !

2009年3月23日星期一

角式扮演遊戲

兩位 董事 專程到訪,品嘗 老闆娘 預留嘅二十隻餃子作為下午茶。等我地收工期間,兩位 董事 各自各精彩,一個扮鐘點女傭、一個扮寵物訓練員,玩得不亦樂乎。最後等到我成八點鐘,齊齊到大排檔開餐。

2009年3月22日星期日

私房什菜餃子

今日打完波食完下午茶,就極速回歸,實行私房餃子大計。一早知道包餃子唔簡單,但原來過程同時間比估計中更長。三個鐘頭後,結果大成功,材料足夠包七十七隻之餘,仲夠四個人食。無論餃子外形同味道,外母 同 我一致比九十分!

芒果樹結果中

早前提及過花園棵芒果樹開晒花,原來唔經唔覺間已經開始結果。粗略估計而家有一百幾十粒迷你果實,唔知有幾多個可以成功長大到手板咁大呢?

2009年3月21日星期六

花園街賺物日

起身後如常玩大掃除,夜晚出咗 LCC,之後徒步行過花園街置新裝。行咗一個鐘已經一袋二袋滿載而歸,又係醫肚嘅時候。路過麵舖竟然未收檔,唔駛再諗食乜,一於食我喜愛嘅「胡椒豬肚雞腳麵」啦!老闆娘 仲身痕買咗啲水餃皮準備包私房水餃添。

2009年3月19日星期四

專登煮比佢食架?!

因為 老闆娘 公司有突發事要處理,所以臨時放飛機,得我一個返老家開飯。唔好以為人唔到就無口福,雖然我極力反對做外賣仔,但經兩位 董事 一人一句:「啲餸我專登煮比佢食架!」... OK ok... 拎晒佢返去囉! #_#

2009年3月16日星期一

SUK-E.COM "我手我心填詞大賽"

無論你係論壇會員、資深歌迷、或只係有感而發都歡迎你投稿參加比賽。發揮你寫作潛能,創作一首你我她都有同感的歌曲,向 SK 道出你心底最真摰寶貴的意見 ! 參加資格不限,歡迎任何人仕一齊參與,詳情:Click Here

2009年3月10日星期二

酸辣茄子炆肉絲

其實今日唔只得「酸辣茄子肉絲」同「清炒西蘭花」,仲有 老闆娘 第一次煲嘅「老黃瓜煲排骨湯」。

2009年3月9日星期一

Home Dinner

事頭婆 生日快樂!

事頭婆 果然係生日大晒,公司專登停工一粒鐘開 party!見到而家個市咁,唔駛問都知佢嘅生日願望當然係:人人有工做、個個玩芭比啦!

2009年3月7日星期六

闊少 生日快樂

今日同 闊少 補食生日飯,主角要求食齋,大家當然無反對,只怕太應景啫~ XDDD。兄弟一場,訂位、約人、買禮物買蛋糕,都算對你不薄啦!又大一歲,係時候發力追喇!

2009年3月6日星期五

繼續... 生日快樂!

都話三月好多朋友生日,今日就輪到 闊少 同 炸彈人。可惜臨時要OT,參加唔到慶祝活動之餘,返到屋企已經成十點幾,連飯都煮唔切,最後過咗隔離屋村幫襯茶餐廳。

2009年3月5日星期四

姨仔 生日快樂

今日係 姨仔 生日,去咗佢地近期至愛餐廳 露比星期二 慶祝 。今晚無再叫 tallcake,因為 外母 準備咗生日蛋糕响屋企,等齊人先切蛋糕。

2009年3月4日星期三

茄蛋會貝殼粉

補最後一日假,十點幾先施施然起身。上半畫做完家務,下半畫就同 聾貓拳 過元朗食晏,之後入流浮山睇完海味,再揸車去錦繡附近買泥。剛剛好 老闆娘 放工前返到屋企,是日晚餐係「茄蛋會貝殼粉」。

2009年3月1日星期日

婆婆 生日快樂

婆婆生日响"西九中心"擺壽宴,所以打完波食完 tea 就過咗深水埗,先上高登尋找心儀嘅 Harddisk。行咗成粒鐘,每個睇中嘅款式都無合適嘅容量,最後決定咗要 WB Harddisk,又無心儀嘅鮮黃色,只好退要求其次要銀色。