2009年2月27日星期五

日式網燒大餐

放最後一日大假,十點幾先施施然起身。上半畫做完家務,下半畫 聾貓拳 上門幫手換燈,之後過舊墟食晏。席間一時興起,攪即晚日式網燒大餐,即時揸車到大埔買海鮮、再到沙田買牛肉。準時八點齊人開餐,食到成十一點!

2009年2月23日星期一

芒果樹開花

繼續清大假嘅日子,難得無人騷擾,訓到成十一點先起身,一個人慢慢做家務。打理花園嘅時候,突然發現棵芒果樹原來已經開咗好多花,唔知今年會唔會有大量芒果食呢?

2009年2月15日星期日

E-House gathering

近幾年過年嘅例牌菜,就係上 Ah E 屋企團拜。同往年一樣 Pizza、雞翼少不了,最特別係大家分頭行事入貨,最後竟然買咗同一樣食物,就係「滷水鵝拼盤」。

2009年2月13日星期五

餐蛋一丁

又比同一班同事放飛機,成七點先取消,次次都約到拖拖拉拉,下次都係唔好預我喇!同 老闆娘 返到屋企已經成九點,乜 mood 都無晒,好彩仲有愛心「餐蛋一丁」。

2009年2月12日星期四

Bonus Dinner

今日 老闆娘 公司突然派花紅,仲差不多人人有份。好事成雙,今晚就放佢一日假,齊齊到「露比星期二」慶祝一下。

2009年2月11日星期三

Home dinner

大陸廠陸續開工,趁啲 job 未打到嚟,又返老家開餐。

2009年2月10日星期二

閣樓炒麵

一間表面上無堂食嘅粥店,其實座位隱藏於轉角唐樓嘅閣仔。

2009年2月9日星期一

己丑牛年初十五

話咁快就初十五喇,本身今日放大假應該好悠閒,但估唔到由起身收到 闊少 SMS 之後就忙過不停。聾貓權、倉務主管 陸續出現!

2009年2月8日星期日

己丑牛年初十四

輪到網球組團拜嘅時候,由於已經唔係第一次上嚟,大家陸陸續續三點後自動出現。

2009年2月7日星期六

己丑牛年初十三

今日輪到 老闆娘 嘅朋友上門拜年,起身之後以極速處理家務,最後都係趕唔切去打波。是日再次以天台BBQ宴客。

2009年2月6日星期五

己丑牛年初十二

六點收工以極速趕到 外母 屋企,參加一個幾四十圍嘅盤菜宴。去到都已經七點幾,盤菜幾乎食咗一半。睇唔出平時迫車塊空地可以放到成三十張枱之餘,仲可以加個舞台仔。成晚見到村長四圍敬酒,氣氛非常熱鬧... 不過一批業餘卡拉之星嘅歌藝,真係聽到大家標晒冷汗 !

2009年2月5日星期四

己丑牛年初十一

今晚輪到同 高豬 食飯,地點係街市樓上嘅熟食中心,即係以前啲大排檔。整體味道 ok 啦,但係碟燒味拼盤真係無野好講,味道唔錯之餘仲勁抵食,圖中所見有半邊雞、半邊鵝、再加其他都只係$98... 我地懷疑個師傅中咗馬仔囉。

2009年2月4日星期三

己丑牛年初十

原本約咗一班新舊同事團拜,但係有部份臨時放飛機,所以擇日重賽。老闆娘 即時改 plan 返屋企煮飯,是日晚餐係「豬肉碎炆豆腐」+「清炒白菜」。

2009年2月3日星期二

己丑牛年初九

正式開工喇!由於好多廠未開,美個又無乜新野到,全日比意料中清閒。响公司最忙都應該係派利是段時間,話晒新婚後第一次派,當然要主動出擊四維走啦!不過下年各位同事就自動自覺搵我喇~ XDDD。夜晚上咗 師姐 屋企拜年兼開飯,因為太耐無見,老闆娘 傾到唔捨得走,返到 飛鷹基地 已經十二點幾喇。

2009年2月2日星期一

己丑牛年初八

因為要帶 Zero 睇醫生,所以 老闆娘 今日請咗假。放低 Zero 响動物診所之後,就出城去拜年,目的地同樣係一間診所,都幾搞笑!由於想買多個 portable harddisk,去黃金行咗轉,順便去食我喜愛嘅「豬油渣麵」。食飽飽之後就趕返去接隻衰仔返屋企。

2009年2月1日星期日

己丑牛年初七

牛年第一個星期日,當然要打返場開年波,兼到球場派利是啦!打完波食完 tea 入咗西田行街街,順便買新年禮物。夜晚就約埋 大海 去食 Ruby Tuesday 嘅 Steak 同 Tallcake。