2008年11月30日星期日

開心炸彈

年尾連環收到開心炸彈,今晚又爆一個。Chung,Happy Wedding! ^_^

2008年11月29日星期六

親戚與魚

原先以為今個星期六可以訓晏少少叉吓電,所以熄晒電話。點知好夢正甜之際門鐘響起...原來有親戚路過想家訪。最後知道我地剛剛起身,只好改去飲茶。極速裝身之後趕去酒樓,坐咗半粒鐘寒喧一翻,代價盛惠三條紅衫魚... @_@

2008年11月28日星期五

貓狗紙戰

將一隻貓、一隻狗、一卷紙放响一間吉屋幾個鐘頭,混戰過後就會得到以下嘅結果。戰事嘅遺蹟遍佈一樓、二樓同梯間,花咗大半個鐘先勉強將地方還原。呀!唔記得講......其實事發地點係.......外母屋企。

2008年11月27日星期四

粟米芝士蜆穀粉

成十點先返到屋企,好彩唔駛等就有得食。不過呢碟粟米芝士蜆穀粉真係勁大碟,連我都差啲食唔晒!

2008年11月26日星期三

星加坡臘腸

又係返老家開餐嘅時候。例牌菜魚同蝦之外,比較特別嘅餸就係我地响星加坡買返嚟嘅臘腸,個質感比香港臘腸實淨,都幾好味!

2008年11月24日星期一

青山黛瑪 - 何韻詩

作/編曲:陳奐仁 + hobing@goomusic
填詞:黃偉文

你是有病的所以被寵愛
留住半邊青山因你在
你讓世上幾多哲學家自信不再
捉摸不到你大概

人類意難平的一切問題 你都一笑避開
世間太傻而你是天才
旁人話你悲哀 不過在你眼中清醒 才悲哀 繁忙才悲哀
常人難道比瘋子更可愛

如何能像你安居這套房
尋回被拒於知識之外那點光
旁人全部也一本通書向前看
怎麼不敢倒放

你是絕美的不過未釋放
囚在最荒的島不靠岸
博士及智者給發明品 自我安葬
簡單的你卻在看

人類以為強於拯救地球 卻總摸錯地方
良善的光 在彼方
唯有你 才能開荒

好想學你安居這套房
逃離大氣氛想得複雜那不安
旁人全部也一本通書向前看
青山之花不再怒放

如何能像你安居這套房
尋回被拒於知識之外那點光
旁人全部也一本通書向前看
青山之花不再怒放

青山之花想再

2008年11月23日星期日

咖哩牛𦟌雞翼紅米飯

個名已經寫晒所有材料出嚟,可以一提就係巨峰提子乾好入味!

2008年11月22日星期六

維港海旁飯局

等咗成個月終於排到同 Tennis team 食生日飯喇,無計,個個都係大忙人,想要約齊人都唔容易。今晚一行十一人,地點係天星碼頭旁邊嘅一間泰式燒烤酒吧,一面食一面對無敵維港夜景,正!

2008年11月21日星期五

私房火鍋


又係生日飯聚嘅時候,今晚輪到 熊貓拳。專程去西貢買海鮮之餘,重揸車到九展接我地去買餸,出錢出力又出地方。果然係好兄弟。

2008年11月19日星期三

傳統粥店

天氣時冷時熱最易中招,見有少少作病,今晚就清清地食粥。去到官涌幫襯傳統粥店,雖然款式比較少,但勝在味道好嘛!

2008年11月18日星期二

老家晚飯

成大半個月無返老家開飯,見今晚趕得到,當然返去開餐啦!

2008年11月17日星期一

旅行相簿

終於都將大部份嘅旅行相 upload 咗上 facebook,已經 add 咗我地嘅朋友歡迎過去睇下相。今日 老闆娘 放假,做下家務掃下花園已經大半日。之後又帶咗 當奴 同 小白 去睇醫生,估唔到仲夠時間煮晚飯喎,厲害! (附送 Zero 近照一張)

我們的歌 - 王力宏

詞:王力宏/陳信延 曲/編曲:王力宏

已經聽了一百遍 怎麼聽都不會倦
從白天唱到黑夜 你一直在身邊(一直在身邊)
如果世界太危險 只有音樂最安全
帶著我進夢裡面 讓歌詞都實現

無論是開心還是難過 我的愛一直不變
不必擔心時間流世代走一切
無論是 hip hop 還是搖滾 我的愛一直不變
所有美好回憶紀錄在裡面
這種 forever love 那麼深 我們的歌那麼真
無國界跨時代 再也不會叫我 kiss goodbye
要每一句能夠動人心弦 YEAH~~

情人總分分合合
可是我們卻越愛越深
認識你讓我的幸福如此悅耳
能不能不要切歌 繼續唱我們的歌
讓感動一輩子都記得

2008年11月16日星期日

WE WUV WARHOL Exhibition

收到風有個 Andy Warhol Exhibition,仲要展出真跡,所以打完波食少少嘢就趕咗過去 W Hotel 睇展。今次個展覽接受即場認購,作品價錢由幾萬至幾十萬一張都有,展品數量唔多,但係都好吸引。不可不提係間酒店,裝修擺設有型有格,搵次同班 friend 去飲下嘢都唔錯 !

2008年11月15日星期六

海洋公園半天遊

董事長 放大假,一早約定今日家族大旅行兼補祝佢生日... 可惜 董事長夫人 三心兩意,最後由坐飛機變坐火車變坐船變坐纜車。已經唔記得上一次到海洋公園係幾多年前嘅事,不過肯定當時未有"大熊貓園"同"水母館"。"大熊貓園"果四隻熊貓都唔多會郁,我地見到佢翻咗幾下身原來已經好有眼福 ! "水母館"同"海洋館"的而且確係幾靚,但有部份同場嘅遊客唔知係文盲定係撞聾,唔理告示不斷用閃光燈影相,真係非常討厭。

2008年11月14日星期五

花園飯局

Holiday mood 未完,繼續同朋友生日飯聚,今晚輪到 八掛公。星期五晚 MK 人山人海,等位都等咗大半粒鐘,最後放棄轉到花園餐廳就算。原本係佢請架,不過見佢一請二咁慘,就放咗佢一馬啦! XDDD

2008年11月13日星期四

即慶飯局

打電話比 大編輯 通知佢部手提電腦不藥而愈,時間許可就不如即晚飯局兼交收。上去 金都 攞完相就過 MK 會合,再到 食為先 開餐。最抵死係臨走時,大編輯 發覺自己超磅,問可唔可以唔攞部電腦走...@_@? 當然可以啦,不過麻煩佢下次去我屋企時先攞返囉!

2008年11月12日星期三

腸蛋韓國公仔麵

連續十幾日都响街外食,今晚決定小休一晚,返屋企食公仔麵,舒舒服服睇下電視。

2008年11月11日星期二

地震過後

公司大地震震到上新聞,今日不約而同收到多位兄弟嘅電話問安,多謝各位 brother 咁有心!風暴暫時擦身而過,但係 cut 咗人手之後難免會多嘢做。今晚為例,原先以為最遲八點可以鬆人,但做做下見唔多對路,索性叫 老闆娘 到附近齊齊食飯,最後 OT 到成十一點先坐可以坐的士返屋企。

2008年11月10日星期一

開工大吉

各方好友,我地從陽光與海灘中返來喇!多謝各位透過 SMS, MSN, Facebook... 等等嘅生日祝福,我地全部收到晒,thank you!多謝秘書姐姐等我返來先開十一月同事嘅生日派對,等我又有生日蛋糕食!仲有多謝 豬豬 今晚請我地食生日飯(雖然我好眼訓~ XDDD)。旅行資料同相片整理好之後會補返上 Blog,遲少少再上嚟睇啦。 

*公司上星期十級地震,希望個市快啲穩定唔好有餘震啦!