2008年7月31日星期四

大佬生日快樂

大佬生日快樂,今次婚禮多得你幫手,麻煩晒!遲啲再請你同阿嫂到我地新屋坐下。

2008年7月30日星期三

婚後開工日

婚假後第一日返工, 不出所料一地狗屎要清理. 所謂嘅 backup 同事如同隱形人, 我放十日假手頭上嘅 job 就幾乎丟低十日無人理, 好嘢好嘢! 咁要 backup 嚟做乜呢? Well, 唔想比人跣, 最好就事事親力親為, 尢其是响大公司做事. 所以一萬個唔願意都留响公司 OT 追返個進度, 準時十點 call 的士走人! 好彩返到屋企有老婆煮定飯, 條氣都即時順返啲!

2008年7月29日星期二

第一批客人

今日接待咗第一批客人, 就係舉家專程由韓國同英國返嚟飲嘅”法比高”一家. 雖然好多地方都未執拾好, 但都仲免強可以招呼朋友嘅... XDD. 之後應要求帶佢地去大排檔食 lunch, 送埋佢地去坐車之後就會合 倉務主管 去買日用品. 由於聽日要開工, 唔想再四圍貢, 決定夜晚留响屋企玩煮飯仔. 今日終於搵返部 HiFi, 唔駛日日都只係聽收音機, 可以聽下其他歌仔喇!

2008年7月28日星期一

外家日

原先計劃去 Disneyland, 最後改為先返女家探外母. 之後倆公婆自己過隔離村食晏行超級市場兼入貨. 再响悶熱嘅黃昏之下會合老婆一家大小, 一齊到薄扶林拜外父同嫲嫲. 夜晚就同老婆家人約咗教會朋友响”九龍塘會”食飯, 返到屋企放埋狗已經成點鐘. 

2008年7月27日星期日

新生活開始

新生活嘅第一天就日上三杆先起身, 訓醒之後同 司機權 聯絡, 約定十二點出發還衫之旅. 先上酒樓攞返寄存嘅衫褲, 跟手飛車去齊油尖旺還衫, 再落深水埗排隊食”豬潤牛肉麵”. 之後過葵芳行陣街街就返老家食晚飯, 順便攞多啲衫褲鞋襪過新屋. 食完晚飯同甜品, 唔覺唔覺返到新屋已經成十二點!

JAL2 BIGDAY 大成功



籌備經年嘅婚禮大功告成,終於可以鬆一口氣。得到天時地利人和,再一次多謝各位兄弟姊妹嘅鼎力相助,合力做出一場 Good Show!由初時籌備嘅四十圍酒席發展成五十一圍,真係諗返都有少少似發夢。好難想像如果唔係有親朋好友唔得閒或者放飛機,需要開到五十幾圍呢? 全晚雖未至於腦袋一片空白,但係好多細節真係唔太清楚。仲記得見到好多人排隊等影相,果一刻有少少覺得自己似米老鼠。又記得七點幾兄弟嚟報數話只得五份二嘅賓客到咗,要遲啲開席... 點知轉頭八點左右就魚貫入場,一時間仲多人到要排隊等簽題名布。各兄弟姊妹即時開始招呼賓客、安排坐位、維持秩序,個個都忙到不可開交。之後好多唔同嘅親戚朋友都對呢班兄弟姊妹讚不絕口,今次真係絕對搵啱幫手,再一次多謝你地!今日繼續收到好多朋友電話,講返好多飲宴間嘅發生過嘅人和事同細節比我聽,亦都問咗好多問題。以下係最多人問嘅問題同答案:

1/ 你地無眼花,唐佳、雪妮 係有嚟飲,佢地係我父母多年嘅朋友。
2/ 即晚派相呢個小禮物係特別安排,係咪好過送鎖匙扣比你地先!
3/ 唱歌環節係即日決定,事前一次都無採排過,有無聽到打冷震?
4/ 我知有人錄咗,當然唔希望大家放上 youtube 啦,私人聚會嘛!
5/ 放相都介意架,所以唔好放啲 close up 相上 facebook 呀,唔該!

2008年7月26日星期六

JAL2 BIGDAY

各位會出席我地婚宴嘅朋友, 由於圍數太多, 記得早啲嚟影相呀! 希望大家盡慶而歸, 今晚見!

2008年7月21日星期一

向全世界說愛你 - 許志安

作詞: 張美賢 作曲: Junichi Inagaki

全世界也安靜 為了聽我宣佈
從前我最想找的已經遇到
全世界也感動 我真心我真意
同誠意送上祝福兩相偕老

有你便有最好 心因你自豪
同行共上路 有多驕傲
愛完全給你 亦同樣得到
動情原是極美的消耗

每一個羨慕 我都感覺到
向憂鬱苦惱寫句號 印於這路上
沒前後的腳步 心扣心
由長夜吻到清早

愛共你探討 火跟你製造
情全面傾倒 放膽表露
我從前雖也 像條害羞草
講 I LOVE U 沒半點吞吐

來陪你 引証此生愛可不老

2008年7月19日星期六

抺櫃收床褥

收咗傢俬,係時候响新屋抺櫃打掃。今日另有重任就係等送床褥,要搬上三層樓唔嘢少架,自己邊攪得掂?

2008年7月18日星期五

高氏一族 飯局

今晚輪到同專程一家大細由韓國返嚟嘅 高氏一族,以及五年無見嘅 糖果姐姐 一家晚飯。自從 高氏一族 離港發展之後,至少十年八年未試過三家人同枱食飯,今日真高興!

2008年7月17日星期四

繼續派帖時間

再次係食晏派帖時間,今日係由客變朋友嘅 浩景陳永仁 及 保險球,認真難得!

2008年7月16日星期三

派帖時間

食晏派帖時間到,今日係好耐無見嘅同學 愛麗斯 及 傳道魚,仲要話到收帖一刻先相信呢個係事實... 唔係掛? XDDD

2008年7月15日星期二

Nike 掃貨

今日同 司儀 及 龜屎 午餐兼派帖。夜晚就同 Ah E、闊少 到 Nike 掃貨,之後拉大隊去食"嬌妃齋"。

2008年7月14日星期一

Loving You - 杜德偉

作詞: 林夕 作曲: 羅百吉 
編曲: George Leong

約定你 自愛情開始的那天
彼此看著 容顏的轉變
約定你 在你夢裡也要出現
只須掛念 隨時都可以 相見

Cause I'm Loving You
絕對清清楚楚 無人能夠改變
Cause I'm Loving You
就算海邊天邊 亦伴在你身邊

約定你 直到繁星不閃那天
呼吸與痴纏 仍能聽得見
約定你 就算是世界轉了嘴臉
多少變遷 亦抱著一起 不變

Yes I'm Loving You
就算好天陰天 仍難忘記這一天
Cause I'm Loving You
絕對不遮不掩 無人能夠欺騙

今天起不管經過幾萬年 每一天都叫戀愛天

教堂採排

今日收傢俬,送貨唔準時之餘,有部份傢俬又跟得唔足要遲啲再上嚟補鑊,有少少失望。最乞人憎係"今瘋"個師傅(老細)已經阻住我趕去教堂採排,仲夠膽死攁貼士,最後要我發火先知死返歸。交低間屋比 老豆,自己仆倒趕去教堂,好彩仲可以採排到一次!沿途仲要不斷提醒自己笑、笑、笑,辦喜事要開開心心嘛,right?

2008年7月13日星期日

肥肥飯局

今日响新屋打掃, 夜晚約咗肥肥飯局。雖然張喜帖係佢地負責印,但係都要正正式式咁送比佢地嘅!

2008年7月12日星期六

兄弟姊妹飯局

進入最後階段,係時候發帖比各兄弟姊妹,順便大家正式同各位拍檔見過面,聯誼一下。

2008年7月11日星期五

2008年7月7日星期一

親密愛人 - 梅艷芳

作詞、作曲:小蟲 編曲:王治平

今夜還吹著風 想起你好溫柔
有你的日子 份外的輕鬆
也不是無影蹤 只是想你太濃
怎麼會無時無刻把你夢

愛的路上有你 我並不寂寞
你對我那麼的好 這次真的不同
也許我應該好好把你擁有
就像你一直為我守候

親愛的人 親密的愛人
謝謝你這麼長的時間陪著我

親愛的人 親密的愛人
這是我一生中最興奮的時分

2008年7月5日星期六

私房火鍋

約咗小學同學飲下午茶, 之後又係新居維修日. 夜晚興之所至, 即時買料到 奇異果 屋企玩私房火鍋. 圖中所見嘅食物係四人份量, 完場時成功KO咗八成, 都咪話唔勁!

2008年7月4日星期五

過期生日飯

今晚係同 田田 補食生日飯, 遲咗成三個星期先慶祝, 都幾攪笑! 地點係佐敦"新斗記", 食物不過不失, 但係上菜速度慢. 乳豬仔味道真係唔錯, 其他就餸一般啫, 有少少雷聲過大.

2008年7月1日星期二

梅記同學飯局

今晚排到中學同學, 經過一輪網上搜查, 決定一試旺角嘅"天機棧". 起初聽個名仲以為係中菜, 實情係西餐廳. 食物同服務都比想像中好, 價錢合理, 甜品做得唔錯, "心太軟"最出色, 絕對可以再幫襯!