2008年2月29日星期五

好戲在後頭 - 草蜢

作詞:黃偉文 作曲:蔡一智 
編曲:王雙駿@Double C Music Group

喝采聲音 鼓掌聲音
迴盪著餘震 各位等等
姑且忍忍 先不要興奮
各位少擔心 各位請安心
情動若難禁 想幹怎幹
今晚怎幹 都不過份
我的表演 這些表演
其實是前戲 揭開畫面
請君主演 演出這好戲
你不必假裝 你不必牯矯飾
誠實做回你 要做快做
不要等到 青春過期

別理會 幾多分貝幾多級數
一早撤銷
讓你 玩得高興
即管尖叫: YEAH!YEAH!
似跳了線 跳了線 跳了線
你要講 講三聲 講三聲
今晚要發洩 要發洩 要發洩
不管好歹 DON'T SAY GOODBYE!

HEY!HEY! 我陣容強大
HEY!HEY! 統統演玩派
HEY!HEY! 不需要太乖
乖乖滿街街
已經不稀罕要特價便賣

壓抑的心終於燒滾
如烈焰狂噴
各種規矩 種種規矩
即將要解禁
你不必假裝 你不必矯飾
誠實做回你
要做快做 不要等到青春過期

做你這好戲 這好戲
留下來做戲
這好戲 這好戲
你的首本戲
做你這好戲 這好戲
來做場大戲

LADIES AND GENTLEMEN
六國大封相 ACTION!

五級地震

公司成為咗戰場, 午飯過後人都未返到公司就收到同事 車神 電話, 話剛剛已經 resign 咗兼即時請咗半日假, 歸家途中. 返到上公司扮唔知, 跟住見到 變形金剛 比高層照肺, 出嚟時面黑黑... 咁又係, 公司一個月走兩個主力都咪話唔傷, 唔比人抦到變形再變形都幾難! 高層即時開咗半日高峰會議, 襯住佢地未開完會, 唔夠六點就嗱嗱聲閃人, 費事秧及池魚.

2008年2月28日星期四

沙田美心快餐

每次入沙田行街街, 都有50%機會幫襯"美心快餐". 一來公司附近果間無咗, 二來我同女友剛拍拖時一星期都會食幾次早餐, 就當懷下舊. 沙田呢間啲水準就好唔穩定, 好似今晚呢餐就唔多掂喇. 人參湯無味, 飯又唔熱, 等我地仲對呢個"日韓組合"有啲期望添.

2008年2月27日星期三

Last day

今日係女友 last day, 同事們為佢攪咗個 farewell lunch, 好耐都無試過有成三圍枱咁多同事齊齊食晏喇. 下午茶時段輪到女友請, 前後買咗七打蛋撻西餅先夠分, 仲要手快有手慢無!

2008年2月24日星期日

九曲十三彎

換晒衫臨出門口先嚟落雨, 仲要係唔大唔細果種, 頂! 一致通過休息一天, 改為同女友去 Elements 行街街. 今次發現咗一間大書局, 好多外國雜誌都有本 sample 任睇, 非常正! 我地就睇咗成粒鐘, 大家有時間都不妨去睇下書偷下師. 之後趕去女友舅父屋企拜年, 中環半山啲路九曲十三彎, 有啲路仲斜到成三十度角, 真係坐响架車上面都覺得牙煙!

2008年2月23日星期六

買碟日

訓醒覺陪 董事長夫婦 飲茶, 之後將平時响公司各部門收集返嚟嘅玩具放上倉, 順便又攞返啲貨去賣. Join 埋女友過 LCC, 完咗就行過旺角食晚飯, 今晚玩懷舊幫襯"美而廉". 時間尚早, 到荷理活買咗隻 Sound Track 後再過信和買埋 "方大同 - 未來", 駛完錢就乖乖歸家喇!

2008年2月22日星期五

山水 - 關淑怡

作曲:Chistiane Hebold/Rene Runge/Andreas Kaufhold/Piet Blank
填詞:夏至 編曲:Johnny Yim

透出 荷葉裡 清秀色
化開了筆跡 似水銀變色
瀟灑看水墨染色 滲得出刺激
在捲進寫意境界 洗滌壓迫
聽得到鬧市外燦爛出風雅
山與水抱擁我彷似我家
暢快嗎 繡上單身小暗花
愛上它 上水彩色雪花
擦過孤單單火花
聽着美麗進入我身體
聽着美麗進入我身體
撥開 掃胭脂手勢
你像我像你像放得低
放入了熱愛滴進心溪
鏡面 發光的天際
對倒 暗啞的海底
你像我像你像放得低
世界會共我雙棲
Loneliness is full of life
Loneliness itself is full of life
Wait up 發光的天際
Even loneliness is full of life
Loneliness itself is full of life

2008年2月20日星期三

初十五團拜

未過初十五都仲係仲拜年時, 收工趕入籃田到 晶晶 屋企團拜兼晚飯. 一輪炒粉麵飯之後仲有煎糕生果同湯圓... 再咁食法就快變肥仔, 係時候忍下口喇!

2008年2月18日星期一

迷你全盒

大部份同事都放完晒假開始返工喇, 又係搵真銀嘅時候! 帶住我地個時尚又精緻嘅迷你全盒行咗個轉, 收獲不錯喎! 加埋啲 vendor 上嚟自動獻身, 今年又幾豊收喎... XDDD~

2008年2月17日星期日

Unexpected Shirley Kwan in Concert 08







Unexpected Shirley Kwan in Concert 08
演出日期: 2008年4月24日至25日
演出地點: 紅磡香港體育館
票價(HK$):$400/$250/$100

2008年2月16日星期六

大手買入

又係時候過會展睇 show, 今次嘅主要目的係買餅卡. 午後响車站接咗女友就齊齊坐"天星"過會展, 去到會場 call 個朋友帶我地免費入場. 行咗個零鐘已經攪掂晒, 家陣手頭上貨量多到可以攞去炒. 之後上 雲遜 屋企拜年, 一邊食外賣 pizza 一邊睇唔似鬼片嘅鬼片"C+偵探"!

2008年2月15日星期五

炸彈仔滿月酒

大部份 vendor 同大陸同事仲放緊假, 攪到好多 job 都要自己落手落腳做, 忙到傻. 夜晚趕過灣仔飲炸彈仔嘅滿月酒, 時間剛剛好無遲到. 同枱有個朋友係迷你版開心果, 全枱由開席笑到散席. 佢仲比人屈連食三碗翅, 即時改名"陳灌翅", 笑死咗好多細胞!

2008年2月14日星期四

情人節... 禮物

圖中呢扎花, 就係我今年送比女友嘅花... 無錯, 係張相嚟嘅! 嘻嘻, 唔買真花怕唔怕比人詐形? 當然唔會啦, 幾百蚊買扎花先比佢丙呀! 又唔需要同人 show off, 不如留返啲錢, 夠全日食飯睇戲直落喇. 當然禮物就不能少, 今年各自送咗一樣價錢唔算貴, 但知對方有需要同有用嘅嘢, 成個情人節溫暖晒!

2008年2月13日星期三

年初七 - 開工大吉

話咁快又放完農曆年假, 又要收拾心情開工! 開機埋位一睇得百幾個 email, 比意料中少喎. 再睇下放假前嘅手尾, 美國同事完全無乜點跟進過, 即係我放假時佢又放, 唔怪得之無 email 啦, 哈哈! 好多同事都連住放大假, 攪到公司人唔多水靜鵝飛, 要開個 itune 聽下歌仔先有啲聲!

2008年2月12日星期二

年初六 - 最後一擊

假期完結前最後一擊, 今日出征將軍澳. 原本想順路一次過探訪幾個朋友仔, 可惜時間唔啱, 最後只到訪兩個家庭. 先約 皮雅 食 tea, 再上佢屋企拜年, 期間佢老公仲攞咗款新產品叫我地俾意見. 中途離場, 行過幾步上埋 大佬 屋企拜年. 坐咗個零鐘之後, 又係時候返轉頭搵 皮雅夫婦 食上海菜, 離開 TKO 已經十一點幾!

2008年2月11日星期一

年初五 - 盆菜宴

話咁快就初五, 今日第一個目的地就係青衣, 先到女友叔叔屋企拜年, 之後約咗 契媽 飲下午茶. 飲完茶哬佢屋企附近行咗個圈, 原來沿海皮行就可以行到去青衣城, 又幾方便喎! 黃昏趕返出紅磡 Ah E 屋企團拜兼食盆菜. 今晚幫襯"鴻星盆菜", 裏面有鮑魚, 海参, 花膠, 蠔豉, 東菇, 燒肉, 豬手...等等材料, 可惜一個盆菜又邊夠我地八隻蝗蟲分呢?! 所以要另加兩盤壽司, 兩碟雞翼同一個大個 pizza... 臨尾再煮多個"極品盆菜仔公仔麵"就剛剛好喇!

2008年2月10日星期日

年初四 - 賀年波

年初四剛剛重開球場, 當然要打返場賀年波. 之後女友上球場 join 埋我一齊過西灣河 師姐 屋企拜年. 難得過海, 一於唔好比佢停! 約埋 董事長夫人 上 Uncle White 屋企拜年, 之後再落灣仔食飯. 路過間餐廳見個老闆好熱情咁招呼, 就即管試試. 我要咗個"地獄牛魔王(咖哩牛腩飯)", 女友要"雜菌魚麵, 董事長夫人就要"海南雞飯", 總括味道同價錢都ok, 下次可以再嚟. 最後上埋 陳婆婆 屋企攞封大利是, 全日大功告成!

2008年2月9日星期六

年初三 - 醒獅

今日要早起, 一訓醒就到未來外母家團拜. 中午時間陸陸續續有親戚加入, 正式開餐時已經圍滿十幾二十人! 期間仲有醒獅上門討利是助慶, 熱鬧非常. 黃昏時間返出荃灣行街街, 順便齊齊買情人節禮物, 之後就約埋 董事長夫人 去鋸排.

2008年2月8日星期五

年初二 - 勁食團拜

今日全程跟足女友, 中午先到深水埗, 上 婆婆 屋企食團年午飯兼拜年. 小休之後, 一行十幾人轉戰到太子 肥姨 屋企, 品嚐好味道嘅自製年榚, 蘿白榚, 芋頭榚, 紅豆馬蹄榚同腰果糊! 晚飯時間就到 姑媽 九龍塘屋企拜年, 再落九龍城食泰國菜. 全日食食食之後, 飽飽之餘, 怕且已經重咗幾磅!

2008年2月7日星期四

大年初一 - 開年飯

由於 董事長 今晚要開工, 所以今年開年飯要改食中午飯. 一點左右 二少爺 一家就返到林公館, 等我就落車站接埋女友, 兩點零鐘就正式開餐. 董事長夫人 今日大發神威, 有雞有魚有蝦有菜有鮑魚有湯圓, 全程食足兩個鐘. 而 卓言仔 就全程好留心咁睇"朱古力將門人"同玩佢架特大玩具車. 之後中場休息, 女友先去拜年, 七點鐘再 join 返我一齊睇"長江七號".

大年初一



祝大家:
鼠年快樂, 身體健康!
萬事如意, 鼠運享通!!

2008年2月6日星期三

送豬迎鼠

正式開始放農曆年假, 終於有覺好訓. 下晝留响屋企執拾無去飲茶, 不過就有愛心速遞嘅粥同腸粉. 夜晚輪到去女友姑媽屋企食團年飯, 加埋都有成十幾人, 仲提早有大利是收添! 之後打算過旺角行花市, 但係勁多人, 即時改 Plan B... 就係去食龜齡膏, 跟住去 shopping. 行完街街先坐車返舊墟行花市兼執平貨, 再慢慢陪女友行返屋企.

2008年2月3日星期日

藍天白雲

尋日仲係昏天暗地, 預咗今日會無波打, 點知訓醒出露台一望... 藍天白雲!? 去到球場先知一半人唔到, 但係天氣好, 得三個人打足全場都依然無問題! 照舊食完 tea 就接女友行街, 順便等埋 小文 食晚飯. 由於佢新年無假放, 所有今晚專程約我地出嚟食團年飯, 仲爭住比錢... Okay, 大個仔喇唔同你爭, 下餐我嘅!

2008年2月2日星期六

團年飯 x 2

原先係約聽晚食團年飯, 不過要就 董事長 返工, 又要就 卓言仔 返學早訓, 所以改咗今日飲茶! 飲完茶佢地幾爺孫去行街買衫, 我就同女友返上樓睇DVD. 借借埋埋 闊少 一堆DVD, 今日就睇咗"跟蹤", 希望新年假可以睇多兩套啦. 時間剛剛好, 睇完就出發去食下一餐團年飯. 夜晚呢餐係女友婆婆果邊嘅親戚, 一如已往兩圍枱, 今次大家都好準時, 十點幾就食完喇!

2008年2月1日星期五

M-nual Dinner

今晚係公司 Annual Dinner, 一如住年晌灣仔延開幾十席, 由七點玩到十一點幾. 期間有大抽獎, 有各部門同事載歌載舞, 又有表演嘉賓... 全晚表演充滿驚喜同驚嚇!