2008年1月29日星期二

不可能再遇上, Anita 梅艷芳

一位 梅姐 識於微時嘅好友 - 羅君左,為紀念 梅姐 所寫嘅新書。收益除必要開支,全部撥捐善終服務機構"贐明會"。網上見到好多 fans 話買唔到初版,我呢本係响"中華書局"買嘅,有興趣可以去睇睇。

2008年1月27日星期日

球隊團年飯

今日得果十二度,成個球場涼陣陣,打完波個身都汗無滴。夜晚係球隊嘅團年飯時間,地點係"九龍富豪酒店"食 buffet。點解咁富貴食 buffet? 因為手頭上有30% off coupon 囉! 我仲有兩張,邊個需要就 call 我啦! 講返轉頭,啲嘢食不過不失啦,燕窩蛋撻 同 cake 都唔錯,有折都可以一試嘅,正價三佰幾就偏貴喇!

2008年1月26日星期六

太子半天遊

又係金都半日遊嘅時間. 哈! 咁耐無上去行, 路過見到四眼哥哥, 佢一眼就認得我地喎. 咁有緣即管坐低聽下, 比個機會佢喇. 之後行埋過花墟, 真係花多眼亂, 樣樣都要格下價, 要做個精明消費者嘛!

2008年1月25日星期五

結婚週年紀念日

今日係 董事長夫婦 嘅結婚週年紀念日,當然要抽時間陪佢地食飯慶祝。地點菜色任由佢地發板,基於天寒地凍,最後都係去食"拾拾下"。

2008年1月24日星期四

特長壽司

每次趕時間嘅時候,變形金剛 就會發揮佢阻住地球轉嘅功能! 攪到我遲到成粒幾鐘,好彩食日本嘢通常都續少續少叫,可以邊食邊等啫! 今晚食新舖"板長壽司",最得我地歡心嘅係 特長鰻魚壽司,味道唔錯架。雖然我唔鍾意食魚生,不過都睇得出啲魚生幾新鮮。我班 friend 最滿意係前後坐咗成三個幾鐘間舖都無咋形之外,仲會自動自覺加茶添!

2008年1月23日星期三

宵夜晚餐

臨近新年,大編輯 同自己都忙到九彩,約咗成個月都就唔到時間食餐飯。今晚終於排除萬難成事,雖然呢餐係宵夜兼得個零鐘,但總好過約到出年吖嘛!

2008年1月20日星期日

抵食自助餐

話咁快又到星期日,可以運動下輕鬆下。夜晚約咗 董事長 同 董事長夫人 到 CWB "紀律部隊人員體育及康樂會"食自助餐。起初知道個價錢嘅時候都無乜期望,但正式開始之後,不斷有唔同嘅食物款式替換兼且味道唔錯,又真係十分抵食喎! 以每位 $108 嘅價錢,有生蠔魚生、六款沙律、兩款湯、十幾款熱薰、燒牛肉燒羊肶、十幾款 cake 同甜品、雪糕杯任食、咖啡果汁任飲... 都係果句,"抵食"! 各位有親戚朋友係會員嘅可以一試。

2008年1月18日星期五

寶寶禮物

今晚應邀出席 vendor 嘅 annual dinner,仲請咗喬寶寶做表現嘉賓。開頭一段表演都頗為沉悶,直到玩遊戲開始先發揮到佢攪笑本色。最頂癮係啲禮物,輸咗嘅有一張寶寶簽名相。贏的話,女嘅禮物係靈芝孢子,男嘅竟然係寶寶做代言人嘅男性補品... 佢仲一輪咀咁勁賣廣告,攪到啲得獎者面紅耳赤,笑爆咀!

2008年1月16日星期三

R2D2 又覆診

好返幾日,R2D2 又再病發完全開唔著。再帶佢睇醫生,去到診所插好電制就著返喎?! 之後半個鐘不斷同步開唔同嘅 program 試機,乜事都無喎?! Why why tell me why? 最後醫生認為屋企電流或者 cable 啲接觸口可能有事,返去開機前再插過啲線試試。另外仲以低價賣咗條 cable 同 mouse 比我做後備用,希望 R2D2 生生性性頂多一年半載啦!

2008年1月15日星期二

買波鞋

今日公司隻 變形金剛 返咗大陸,少咗嘈音做嘢都暢順啲! 無人阻頭阻勢,七點零鐘就收得工。咁啱 大編輯 又打嚟約食飯,就同女友拍住拖旺角等佢啦。見到女友對波鞋已經爆晒邊,即刻捉佢去波鞋街買新鞋先,點知我地買完鞋 大編輯 都仲响公司未走得?! 唯有放棄等佢啦,我兩個自己去"康樂冰室"叫個二人小菜餐撐枱腳算喇。

2008年1月12日星期六

真係咁邪?!

今朝响屋企執嘢嘅時候搵到一張舊同事嘅結婚相,心諗除咗其中幾個間唔中會見面,其他連响街碰面都未試過,幾時再見呢?! 幾個鐘頭之後,正當我買完外賣送比女友嘅途中,就比我撞到其中一個當日待我唔錯嘅 愛麗絲姐姐,真係咁邪?! 佢都好眼利,雖然我個造形完全唔同晒,依然一眼已經認出我。寒喧幾句發覺大家都有同部份同事聯絡,相約攪返個飯局,希望成事啦! 夜晚完咗 LCC 行到太子,諗起未見過 炸彈仔,轉頭就比我地撞到 炸彈人 買飯喎... 邪成咁,當然順便探埋 炸彈仔 啦!

2008年1月11日星期五

極速冰變水

用咩方法,可以一秒鐘內簡易地將冰變成水?
(答案: 由於實在太容易,決定唔開估喇!)

2008年1月10日星期四

唔怕一萬...

R2D2 病情又再反反履履... 打比醫生,佢話可能早排成日 hang 機,撞到個腦都有啲事,叫我盡可能 backup 起啲 data,以防萬一。返到屋企又著到機喎,即刻將最近嘅 data 燒落碟先,真係唔怕一萬... 只怕萬一... 到時就大件事!

2008年1月9日星期三

2008年1月7日星期一

病都唔得?!

女友今朝發高燒入咗急症室,好彩無大礙,但醫生講明要多休息,比咗三日病假。幫佢通知上司,個八婆聽到即時一個"西"樣,好似咋病攞假咁... 正仆街!

2008年1月6日星期日

2008年1月5日星期六

RAM away

勁多客上公司睇 Fair,攪到我地星期六都要返公司全日 stand by,方便即叫即改! 九點幾返到去,一返就十二粒鐘... 頂! 趕返屋企帶 R2D2 去睇醫生,check 完之後又係條舊 ram 出事,今次一於狠下心腸掉咗條 ram,唔好再因為佢死機喇!

2008年1月2日星期三

R2D2 病發

出事喇... 尋晚通宵掃完病毒今朝熄機,點知今晚收工返到屋企就 boot 唔著,入唔到 window 呀! 又唔得閒帶佢睇醫生,點算好呢? *_*

2008年1月1日星期二

Happy New Year 2008!

       
★    ★