2007年11月30日星期五

半天假

公司每年都會有一日"半天假"活動, 旨在聯絡各同事感情, 全個部門嘅員工都一定要參與. 之前已經試過 BBQ 同 碌LING, 今年就 book 咗酒店食"高級下午茶". Lunch 過後依時集合, 玩咗一兩個無聊 game 就浩浩蕩蕩出發去酒店, 前後玩多兩粒鐘左右就散水. 難得早收工, 今次堅決唔返公司, 一於同女友去拍拖行街街! 夜晚返咗過尖咀"映月樓"飲我表妹嘅喜酒, 仲要無厘頭比人捉咗去坐主家席, 攪到我同女友成晚都坐得唔係好自在!

2007年11月29日星期四

"忠B"面世

恭喜張氏, 話咁快"忠B"今日出世喇! 為免我地呢班哥哥姐姐(uncle/antie)嘅嘈音影響你聽覺發展, 遲啲先嚟探你啦!

2007年11月28日星期三

梅艷芳紀念活動

「今夜只因您 ' 07」悼念晚會
地點 :藝穗會天台 - 中環下亞厘畢道2號天台
(要上兩層樓梯,請各位留意)
日期:2007年12月30日(星期日)
時間 :7:00 pm
費用 :免費開放予公眾人士參加,送花請於4:30 pm後

2007年11月27日星期二

我不會唱歌 - 關淑怡

作曲/詞:林明陽

你就是空氣 讓我能呼吸 
像四季 自在交替
我願自己是暖暖的毛衣 
可以給你 遮風和擋雨
你若是天際 我就有雙翼 
我願意 永不棲息
我是一個關不上的抽屜 
你若願意 放下你的秘密

我不管白晝或黑夜物換星移 
老的不能言語還要一起
冬天的花朵不是奇蹟有愛就可以

我不管流淚或歡喜都是勇氣 
讓生命的樓梯通往甜蜜
我不會唱歌若是我 
失去(了)你 (失去你)

天空又為我們下起雨 
我靠在屬於我的雙臂 
為了你我什麼都放棄 
除了愛你

2007年11月26日星期一

Live Earth CD/DVD

As announced by Warner Bros, they will be released an internationally Live Earth CD/DVD today. While the CD includes Madonna's "Hey You", the dvd features her "La Isla Bonita" performance with Gogol Bordello, get your video preview here!

2007年11月25日星期日

搖頭擺尾

趁星期日叉叉電, 訓個飽先起身去打波. 食完 tea 去接女友, 响旺角行咗陣就同佢齊齊返屋企, 因為要幫手做咕哩. 食個快飯, 穿梭兩間寵物店, 買完貓沙再買貓糧, 即時多咗幾十磅上身. 為免運動量超標, 最後都係坐的士返女友屋企. Donald 同 小白 feel 到有嘢食, 一見我地就搖晒頭擺晒尾, 懶可愛咁~ XDD

2007年11月24日星期六

週末節目

訓醒覺就趕過去 LCC 上最尾一堂, 完咗就慢慢過太子一間出名"波羅油"嘅茶餐廳食 lunch. 之後就係最唔想嘅節目---返公司 OT! 星期六無狗吠又真係做得快手啲喎, 晚飯一於買飯盒, 爭取時間做到幾多得幾多!

2007年11月23日星期五

感冒+腸胃炎

硬頂咗幾日, 個肚都好似洗衣機咁, 都係見見醫生 uncle 穩陣啲. 五點幾開完個會, 打個電話掛號之後就飛落旺角. 好多病人呀, 等咗成個鐘先輪到我. Check 完晒無大礙, 主要都係感冒引起腸胃炎, 怕且都要忍下口食幾日清淡嘢喇!

2007年11月22日星期四

約晚飯=食宵夜

又要 OT, 晚飯時間堅持出去透透氣. 正當與同事 CC 咀咒班高層咒到慶高彩烈嘅時候, 大編輯 打嚟約食飯... too late 啦! 可惜我根本無咁早走得, 叫佢唔怕夜就改宵夜喇, 佢又 ok 喎, 最後見面時間已經差不多十二點!

2007年11月21日星期三

兒童禮物包

臨近聖誕, 公司發起咗一個慈善活動. 所有參加者要準備一份禮物包, 對象係 5-10 歲嘅小朋友. 禮物包內容係不少於五件適合兒童嘅物品, 收集後透過慈善團體轉贈有需要嘅小朋友. 我準備咗三份, 每份內容都有少少唔同, 隨便抽出一套影咗張相留念.

2007年11月20日星期二

原形畢露

放咗一日假, 都知今日會有排忙. 最煩係 變形金剛 竟然將一個好趕嘅 job hold 住唔放, 點都要等我返去 approve, 所以一早坐低就一大堆電話問長問短忙到一頭煙. Settle 咗之後個 vendor 問我點解係都要等我覆, 問得好, 我點知呀?! 可能有人(?)平時得把口話有跟我地啲 job, 到真係有事時就發覺自己乜都唔知, 怕有鑊氣掛?!

2007年11月19日星期一

靚人靚衫靚景

今日請咗假, 全心全意做一個專業 model! 有好嘢當然係同女友拍住上啦, 一於嚟個靚人靚衫靚景嘅絕佳組合! 上兩次化妝都因為拍廣告, 啲感覺好唔舒服, 但係今次又 okay 喎(事後女友同我講佢留意到全部係用名牌化妝品). 天公造美, 原本天陰陰, 但係當大家化好妝襯好衫之後太陽伯伯就返出嚟, 成 team 人即時醒晒正式開波. 經驗所得一般都要成八粒鐘, 所以一早預咗玩足朝九晚五. 笑呀笑影呀影, 間場時問助手哥哥戰況如何, 佢話覺得大家都交足功課, 應該有得早收(真係咁好?). 最後又真係唔駛四點鐘就攪掂晒, 攝影師仲續個握手話合作愉快, 勁! 拍攝中途都有好笑嘢, 例如女友周身郁無時停, 攝影師叫要佢乖啲. 而我唔笑個樣 cool 過攏似殺手, 微笑時又有幾分奸人占, 要勞煩攝影師不停講笑話引我發放燦爛嘅笑容~ Cheer!

2007年11月18日星期日

抖足精神

由於聽日要做 model, 打波時格外小心, 唔係有乜差池啲錢就泡湯. 食完 tea 接埋女友, 平時四圍走, 今日竟然因為怕唔夠休息, 唔知去邊度好喎?! Okay, 咁就留响旺角行個轉算喇. 行完街食完麵就送女友去坐車, 早啲返屋企抖足精神, 聽日影返輯靚相!

2007年11月17日星期六

"世界文明瑰寶"展覽

今朝陪女友去洗牙, 我當然順便洗埋, 計一計原來自己成十幾年無去過牙醫度洗牙喇! 之後就過尖咀睇"世界文明瑰寶"展覽, 展品來自"大英博物館", 即係當年英國佬四圍搶劫嘅賊贓! 有啲公元前嘅展品真係幾鬼斧神工, 極奇精美. 相反公元後因為有極權國家打壓文明, 技術明顯地停留甚至退化! 睇完落太子攞衫, 竟然做錯款呀?! 個師傅話我要果款咁誇, 上次度身時以為聽錯... 所以做咗件個花無咁勁... 好彩間舖頭仲有唯一一件同款嘅樣板而我又啱身, 就攞住呢件頂檔先啦! 時間尚早, 飛上倉睇下有仲乜值錢嘢可以變賣, 順便又可以補一補貨.

2007年11月16日星期五

日式火鍋

又因為 變形金剛 意見多多, 攪到我八點幾先收得工... 正一"雞絲粉皮"! 女友已經心儀咗"吉野家"個日式火鍋一段時間, 既然都無乜事幹, 就今晚去試啦! 味道都免強 okay, 不過牛肉太少喇!

2007年11月15日星期四

扮專業, 講癈話

一返工 STARBUCKS 就請飲咖啡請食餅,仲以為有個好開始?! 開行 turbo 無停過,目標時間六點鐘收工... 正當一切 on schedule,點知一封 send 錯比我嘅 email,令到我白白浪費成粒鐘。搵資料唔係最耐,聽 金魚 扮專業講癈話先最花時間! 玩到最後要成七點幾先走得,朝早杯咖啡仲未飲完,真係有啲灰!

2007年11月14日星期三

百利一遊

已經開咗兩晚 OT, 今晚以為有曙光. 點知臨收工有單要知會 變形金剛, 一等就等咗佢兩粒鐘.... 我頂!!! 最後落到街都成八點, 想陪女友去嘅地方都趕唔切, 唯有過百利行一陣, 好彩都有啲嘢啱睇咋!

2007年11月13日星期二

人在江湖

外國分公司有"鑊"四圍搵人"頂", 攪到班高層神經質, 份份 job 都驗屍咁驗, 辛苦嘅當然係我地呢啲有身份無地位嘅員工. 八點幾未走得, 索性同隔離部門 八卦公 出去食個飯先. 食完飯叫女友先走, 我返上去再戰江湖, 目標係: 今日做夜啲, 聽日唔 OT!

2007年11月12日星期一

我要早收工

本星期個 target 係六點收工,可惜第一日就滑鐵盧。上一季嘅手尾拖拖拉拉死唔斷氣,呢頭做完又加多個新version,玩咩?! 一千個唔願意都唔走得,只好陪女友食完晚飯,自己再返上公司... 妖!

2007年11月11日星期日

奄尖二人組

星期日慣常要運動吓, 點知今日中計, 明明話打三粒鐘, 去到先知有一個鐘蒸發咗, 等我仲懶禮讓特登遲啲到...haha, 正傻仔! 尋日翻箱倒篋都搵唔到件恤衫, 所以食完 tea 捉埋 闊少 齊齊去睇衫, 三個人行咗兩個目標商場都無功而回, 唯有放 闊少 先走, 我同女友兩個繼續向太子進發. 行咗幾粒鐘都只得一間舖頭睇啱, 問一問果款重要無現貨... 無計啦, 可能我地真係太奄尖喇, 唯有度身訂造囉!

2007年11月10日星期六

繼續生日飯局

話說女友今朝一早要到薄扶林,點知坐著架飛車攪到唔係好舒服,所以今日個 schedule 有啲亂。下晝趁住女友晌旁邊小睡休息嘅時候,開行 turbo 搵我件陳年恤衫,可惜最後都無功而回。夜晚過 LCC,完咗聚會之後會合 大編輯 同 雞肥,一行四人去旺角"拾下拾下"。雖然前後食咗幾粒鐘兼要趕尾班車,但完完全全清晒枱上面嘅食物,大成功呀!

2007年11月9日星期五

董事長 生日快樂!

十一月排住隊生日,今日輪到 董事長,全家總動員到太子警察會食晚飯慶祝! 可惜公司有人(?)阻頭阻勢,攪到我同女友遲大到... 好彩有 卓言仔 成晚陪住爺爺玩,又不斷四圍走同講唔咸唔淡嘅 BB 話,哄得爺爺好開心,真係遲多兩個鐘都無問題呀!

2007年11月8日星期四

Happy Birthday to my LOVE!

Happy Birthday to you!
Happy Birthday to you!!
Happy Birthday to my ~ Love!
Happy Birthday to you!!!

我勁愛你 - 何韻詩

作曲:R. Berggrensson
填詞:黃偉文 編曲/監製:英師傅

齊齊來談情 直到破產
齊齊來談情 直到每一科也是零雞蛋
由晨早衝到晚
仍然不怕捱殘 仍然相當夠撐

齊齊來談情 易過劈板
齊齊來談情 就算有傷風也突然好翻
忘形得反了眼 全場衝上圍欄
用大聲公叫喊

而你有時拿著武器
奇在我仍然勁愛你 奇在我從來未知死
博愛到底 心地好過迪士尼

#你愛我 我愛你 你愛我 我也要愛你
你笑我變態也要愛你
即使低低地 都這麼愛你
你愛我 我愛你 你怕了我 我也要愛你

齊齊來談情 直到你驚
齊齊來談情 直到我聲帶也突然失聲
誰人都想愛上 情人裝滿球場
仍然申請領養 

而你有時拿著你武器
奇在我仍然勁愛上你 奇在我從來未知死
(難怪我仍然勁愛上你 就算你行為十分抵死)
博愛到底 心地好過迪士尼

Repeat #

2007年11月7日星期三

恭喜恭喜, 張氏有喜!

Lunch 出席咗一個 HR 攪嘅政治飯 meeting,前後玩咗兩粒鐘,真浪費時間! 夜晚輪到同 tennis team 慶祝,book 咗九龍城"泰之味"。今日多咗兩位(三位?)特別嘉賓 張氏夫婦,原來已經"忠"胎暗結,出嚟公佈喜訊,恭喜恭喜! 我地一如往時成班人坐埋一齊就嘈喧巴閉,希望無嚇親 BB 啦。

2007年11月6日星期二

梳乎厘 = 生日蛋糕

生日飯一浪接一浪,lunch 有同事請食韓國菜,碗"海鮮麵"十分好味道呀。到夜晚就係失蹤已久嘅 肥蟹,識得自動浦頭都算佢有心啦。加埋女友三個人去咗尖咀 太平館,'瑞士雞翼'、'瑞士汁干炒牛河'、'焗梳乎厘'等招牌菜通通上枱。個'焗梳乎厘'成個蛋糕咁大,食完真係要運動吓。先行落佐敦送女友搭車,之後兩條友仔沿路行落旺角。去到信和 肥蟹 睇中隻手錶,咁啱我又識個 sales 喎,最後平咗成千蚊,今晚餐飯抵請啦!

2007年11月5日星期一

伯母 請食飯

原本 伯母 今日放假約咗女友同我夜晚去"拾吓拾吓"食火鍋慶祝生日, 可惜 細妹 臨時唔得閒, 最後三個人改咗去"食為先". 無去一排感覺有啲生陌生, 侍應又換咗一半, 不過食物水準尚算 keep 得住. 今次由 伯母 請食飯, 一次過預祝埋女友生日, 多謝晒!

2007年11月4日星期日

返來喇~

兩日一夜嘅"溫泉+碉樓"之旅圓滿結束, 各位比少少時間我 update 返啲細節, 過兩日再 click 入嚟睇啦!

2007年11月3日星期六

快樂生辰, 離港旅行!

一年一度生日大晒,今明兩日會同愛人雙雙離港慶祝,各位忠實讀者請耐心等待 JimmyPlayground 更新啦! Thank you~ XDDD~

後記: 多謝晒各位朋友呢幾日透過 MSN, SMS, Email, Facebook... etc. 嘅生日祝福 ! Thx a lot!

2007年11月2日星期五

大碗米線

今日隻狗又亂吠,不過本少爺心情大好,時運高當聽唔到! 由於聽朝趕早船,女友決定到婆婆屋企過夜方便集合。心血來潮走去深水步食米線,叫咗碗"招牌過橋米線"勁大碗,要我燃燒起荒癈已久嘅小宇宙先成功 KO 到呀!