2007年8月31日星期五

宜家餐廳

女友今日又要上廠睇色, 個 vendor 安排架車晌屋企附近接佢, 咁就唔駛自己叫車上落廠, 安全好多. 我就繼續發揮小宇宙, 以極速完成手頭上嘅 job, 準時八點飛到入沙田搵佢. 今次行 IKEA 果邊, 地方大人又唔多, 行得幾舒服. 路過餐廳見價錢唔算貴, 就決定試一試, 唔駛返新城市廣場同人逼. 味道比意料中好, 有機會可以一試.

2007年8月30日星期四

又要開 VC

大公司有個唔好處, 就係好多好似好有用但其實浪費緊你時間嘅會要開. 今日又有一個 video conference 要我地八點三返到公司, 最後九點先開始, 成十點半先開完. 起碼有一半以上同事係同我一樣無必要出席嘅, 所以全程除咗"HI & Bye"之外, 都無需要講啲乜. 夜晚女友約咗老友 豬豬 行街睇衫傾密計, 我就晌公司繼續努力, 十點左右先 join 佢地食飯. 問大家一個問題, 你地認為一對戀人女仔比男仔高幾吋, 可唔可以接受呢?

2007年8月29日星期三

旅遊大使

手頭上堆爛攤子開始受控, 今晚終於可以早收工少少, 同女友過吓二人世界. 過咗佐敦行街街, 行咗一陣就去食粥, 之後再過"松記"食糖水. 去到見到人山人海, 兩位都要等, 真係想掉頭走. 等等吓有對外國遊客慕名而來, 點知店員唔識英文雞同鴨講, 咁我地睇唔過眼就幫句口啦. 跟住個店員好攪笑咁問我地介唔介意安排一齊坐, 坐低咗我地就翻譯啲糖水比對遊客知, 原來啲譯名真係幾奇怪架, 我地自己都忍唔住笑! 之後傾計, 遊客問香港有乜好玩地方介紹? 第一次嚟, 都係介紹佢地上山頂睇吓維港夜景, 行吓赤柱, 浦吓蘭桂芳, 仲有海洋公園... 等等啦! 食飽飽, 臨走時佢地講多謝幫忙, 我幾想學廣告咁答返句: Welcome to Hong Kong!"呀~ XDDD~

2007年8月28日星期二

晚飯定宵夜?

今晚女友返咗 Art Center 參加謝師宴, 既然夜晚自己一個, 當然爭取時間儘快殺清啲 job, 唔係我遲早晌公司打人. 正心大心細夜晚果餐食唔食之時, 大編輯 打電話嚟約十點後食飯(宵夜). 望望個 schedule, 原來都成兩三個星期無見過, 無計啦, 佢都一樣周身唔得閒. 最後成十一點幾先見到面, 食完都已經十二點幾, 好彩可以坐的士啫!

董事長夫人 生日快樂!

當然要祝妳: 青春常註, 身體健康啦!

2007年8月27日星期一

杜德偉 中秋動感演唱會


杜德偉/李玟 中秋動感演唱會

Open Sky Theatre
Harrah’s Rincon Casino & Resort, San Diego, California
售票網址: Click Here

9月22日在聖地牙哥舉行售票演唱會,美國聖地牙哥哈樂斯大酒店
9月23日在美國舊金山賭場也有一場,是招待賭客的表演。
美國舊金山 Shore Line Amphitheatre
One Amphitheatre Parkway, Mountain View, California 94043

2007年8月26日星期日

雨後陽光

十點幾起身, 一如已往執下屋 check 下 email 時發現有生意喎... 但係平日忙成咁, 根本上唔到倉攞件貨, 點好? 諗咗一陣決定打少陣波, 上倉攞件貨先, 錢錢緊要啲! 攞完即時飛車出球場, 行到一半竟然橫風橫雨...唔係咁玩呀?! 冒雨行到球場, 大家都行埋一邊避雨, 一地水氹打唔到啦, 唯有齊齊去茶餐廳坐下啦. 就晌果一個鐘, 忽然又陽光普照喎, 球場即時乾返晒. 見約咗女友未夠鐘, 快快落場打返陣啦! 打完波接埋女友, 全晚都晌旺角太子一帶打滾, 無他嘅, 陪佢搵靚衫嘛!

2007年8月25日星期六

生日海鮮餐

尋晚 OT 完,返到屋企洗完白白,一訓上床就訓著,醒時已經係十一點幾。約咗女友二點半,接埋佢就過灣仔會展睇展覽,同期又電腦又傢俬又結婚展,攪到會展迫到爆,有贈券都無用,塞咗好耐人先入到去。睇展覽睇到七點鐘,又係時候趕返過尖咀,因為訂咗枱同 董事長夫人 食生日飯。今晚都算齊人,成個董事局成員之外,再加契仔契女契孫,剛剛好一圍。生日飯晌"彩雲軒"食,一早訂定咗一個主角心儀嘅海鮮餐。個餐都好抵食,樣樣都好大碟,最後食唔晒要打包。食物質素同服務都好OK,個總經理又識做,自動加送咗一籠巨大壽包比 董事長夫人添!


2007年8月24日星期五

夜半大掃除

話說我晌公司都算有頭有面,經常都收到唔同部門各式各樣、大大細細嘅 sample。久而久之攪到晌公司一箱二箱,收入與支出又不相稱,比朋友都比唔切。見今晚做 job 做到心情煩躁,索性玩大掃除發洩吓精力! 經過一粒鐘嘅磁場轉動,掉咗兩大箱呀,正! 各位同事,之前嘅消化晒喇,又係時候比新產品我啦~ XDDD!

2007年8月23日星期四

自己返香港

今朝一早返咗 China office 開會,點解咁忙都仲上去? 咪又係因為個仆街 AM 囉! 完先諗住上車之後訓下叉下電,點知全車同事都識,雖然大家唔同部門都由上車講到落車 XDD~! Lunch 就同 assign 跟我個同事一齊食,仲要同我爭比錢,我因為唔夠"人仔"爭輸咗! 本來要等到五點半先有公司車,但撞到採購部個同事幫個 VP book 咗架白牌車載埋我,當然即閃自己返香港先啦,最少多兩粒鐘做嘢!

2007年8月22日星期三

珍惜聚會時'07

News from Anita Mui Int'l Fan Club

Anita 的生日又快到了,歌迷會將舉行聚會,紀念這個重要的日子更加是大家一年一度相聚的日子。 Anita 生日當天中午,我們會在省善真堂拜祭,歡迎大家前來致意。晚上,我們將於酒店舉行一年一度的自助晚餐聚會。(如要送花到酒店,可於下午4時後送到)

日期:2007年10月10日(星期三)
地點:富豪九龍酒店 (尖沙咀麼地道71號)

如欲參加聚會,大家請於以下時間購票。
日期:2007年9月8日及9日(星期六、日)
時間:下午3:00 – 6:00
地點:歌迷會會址 – 香港北角電氣道148號10樓1003室
如有任何查詢, 請聯絡歌迷會.
25562695 / amifc1985@yahoo.com.hk

2007年8月21日星期二

難得清靜

今日個 AM 死咗去大陸,office 終於樂得清靜! 無狗吠聲固然好,最開心係佢愛將竟然趁佢唔晌度,口出冤言話公司太多嘢做,再係咁落去會頂唔住! 好喇好喇,連親信都有微言,睇你幾時眾叛親離!

2007年8月20日星期一

某某數簿燃燒中

今朝同隔離部門開會傾貨期,一如我所料個八婆 AM 想置身事外,每次同事要佢覆期都推個波過嚟自己唔答,因為我答咗個期就係我責任,到時做唔到佢都可以卸膊! 好喇,開完會出嚟即時話我乜都唔答,啲期又混亂又安排得唔好... 佢吠完之後我冷冷地答佢一句:「我第一日已經同你講唔夠時間做架?!係你唔理之嘛!」佢即時窒一窒唔識答,跟住繼續吠... 直到佢發現我開始冒煙先收口! 我當時真係嬲到震, 唔係誇張隻手真係"震"架! 真係忍得好辛苦,啲"粗口"幾乎衝口而出! 最後我用咗十分鐘 cool down 我自己,分析比自己聽,如果我開口"小"佢甚至乎"打"佢又如何? 搵過份工唔難,但係就會打亂我嘅 schedule,"西"人四圍都有,比一隻畜生打亂自己嘅 plan 唔值得!

Ah E, Happy Bday!

Happy Birthday to Ah E~ Wish you have a new BF asap la!

2007年8月19日星期日

生日火鍋

雖然尋晚雷雨交叉,但今日天公造美有波打喎! 近排晌公司每日屈十幾個鐘,終於可以運動舒展吓,唔係遲早晌公司打人。接埋女友之後去食 tea,之後六條友仔過澳海城行街街,夠七點就一程的士飛咗過九龍城同 Ah E "拾吓拾吓"慶祝生日。舖頭名叫"龍城金記",係女友個舊同學屋企開嘅,啲嘢食唔錯架,已經帶過好多朋友嚟。特別啲配料有蠔仔餃,炸腐皮同墨魚滑,大家有機會不防去試試,要定位可以搵我! XDD~

2007年8月18日星期六

爆裂珍藏

話說尋晚半夜返到屋企,事長夫人 話書櫃背面發現有污水積,唔知係咪牆身入水? 昏迷八小時之後,訓醒就行埋去睇睇。雖然無發現,但果個角落又真係特別焗喎?! 硬係覺得唔對路,所以爬高睇下個櫃頂...Shit! 原來有幾礶百事可樂爆咗仲激射埋牆邊! 個人當堂醒晒,即時推開個櫃視察災情,不幸中之大幸,因為櫃頂有舖咗層膠,所以儲起咗一部份無繼續流落櫃底。全家上下即時堆開附近嘅嘢 check 下有無被波及,再將個櫃反轉再反轉。女友就幫我攞啲礶去洗,睇下有幾多礶無事要得返。攪咗兩個幾鐘先可以慢慢放返好啲嘢,好彩傷亡唔算好慘重,主要係套"模型神童3四郎"漫畫同少量玩具有可樂味... 最可惜係我走遍日本東京大阪收集到嘅"百事超人"汽水礶大部份報銷,唯有晌放落回收筒之前影返張大合照啦!

2007年8月17日星期五

舊上司飯局

舊 Manager 唔經唔覺已經離職三個月,今晚就約咗佢食飯。都幾欣賞佢處事手法,唔拖泥帶水又公私分明,所以當時同佢關係都唔錯架! 咁點解會走? 因為佢返咗之前間公司做 Director 囉,職位比呢度好又唔駛留晌呢度受氣,我都閃啦。唔經唔覺兩年內已經轉咗兩個 M,全部都係頂唔順坐房個件 大瘤 而走既,可想而知粒瘤幾難頂吖!

2007年8月16日星期四

夜半歌聲

公司忙到嘔茄,凌晨返到屋企當然想儘快攪掂就訓覺。點知沖完涼一行出沿室,耳邊即響起"胭脂扣"... 接著"心債"仲有"夕陽之歌"同"赤的衝擊"... 原來係商台節目"有誰共嗚"。今次嘉賓係羅君左,佢晌每首歌與歌之間,講咗一啲因為 梅姐 離開去遠行嘅感受。其中講到,因為佢唔想接受現實,所以當日無親口同 梅姐 講再見,時至今日佢依然好後悔放棄咗道別嘅機會。同時亦提及到因為 梅姐 以身作則,對佢待人處世有乜正面影嚮。

2007年8月15日星期三

SK, Happy Birthday!




Happy Birthday!

祝妳本月尾嘅 多倫多演唱會 事事順利,今年再唱多啲好歌!

有毒玩具

最近有毒玩具要回收都算一單比較大嘅新聞,仲成為大部份本地報紙嘅頭版。其實早一日國內已經報導,網上亦廣泛流傳。不過我發現到最少有兩份報紙只係搬字過紙,簡體轉繁體,懶到咁都得?! 有朋友問覺唔覺得國內好多嘢有毒? 其實國內一向都有好多問題架啦,不過以前無浮面無人知啫,而家肯正視咪幾好囉! 正版都有問題,鐘意買老翻嘅就要小心喇,尢其係老翻玩具呀!

2007年8月13日星期一

1/2 Blog

星期一開工就忙到不見天日,寫 Blog 都唔夠時間,日日只寫得一半,各位讀者等等啦。

2007年8月12日星期日

起身前發緊個夢,一次過夢見好多個自己身邊嘅好朋友一齊聚會。最特別係佢地係我唔同圈子嘅朋友,根本互不相識,而且個個都已經名花/草有主,但又單身附會喎?!中午落雨無波打,女友又去咗做 gym,索性乖乖陪 董事長夫人 飲茶。之後就上倉發掘下有乜值錢嘢,唔覺唔覺就攪到成八點鐘。其實夜晚女友約咗舊同學聚會,但我想比返啲私人空間佢,所以決定唔去,自己返屋企陪 董事長夫婦 食飯。

2007年8月11日星期六

何謂專業?

女友下晝返咗公司跟 job,我就留晌屋企大掃除,夜晚就約返埋一齊行街街同晚飯。行到太子果邊比一個結婚片段吸引住,即時停步睇睇!唔好誤會,吸引我地睇嘅唔係因為拍得溫馨拍得好靚,而係佢用嘅配樂。畫面上係剛剛接新娘嘅片段,配樂竟然用"That's why you go away"...咁都得?!不如用埋"好心分手"或者"此情只待成追憶"啦?間製作公司都好馬虎啫,咁唔專業都得?最攪笑係個舖名有"專業"兩個字,仲要晌自己門口播段咁嘅片嚟趕客,厲害厲害!

2007年8月10日星期五

八號風球

晌咁忙嘅日子仲玩打風都幾令人失預算!同 陳永仁 食完 lunch 一上到公司已經收到有機會打八號波,即時打電話比啲 vendor,安排如果打成風的話應該點交收點改個 schedule。天文台又玩嘢喎,臨時早一個鐘掛八號波,到已經出咗車嘅 vendor 嚟又唔係, 返轉頭又唔係?!當然人地大風大雨都堅持送過嚟,我就等埋啲件先走啦。後來聽到收音機話地鐵站迫爆,咪索性繼續留晌公司做嘢唔走住。之後知道到大部份交通工具都仲有得搭,就接埋女友一齊返屋企食飯,食飽飽睇陣電視就落波喇!

2007年8月9日星期四

二少爺 生日快樂!

卓言仔嘅dadad,又大一歲喇,家陣你有子萬事足啦!不過都要同你講聲生日快樂嘅! XDD~

2007年8月8日星期三

開會? No way!

尋日開會開到無晒時間,總唔可以晚晚開 OT 架嘛,所以今日企硬一個會都唔去。女友因為要處理小花件事,向公司請咗一日假,離開動物醫院之後就返屋企。我絕對明白佢需要時間平服心情,所以叫留晌屋企好好休息,見少一日咁多啦。一個人專心工作,臨收工時收到 大編輯 電話,時間剛剛好所以齊齊開餐去,大家都唔駛一條友返屋企煮麵!

小花 2003-2007

2007年8月7日星期二

晨早越洋會議

今朝晨早六點半就返到公司同美國開 video conference,起初收到 email 時仲以為得幾個人中標要 join,一坐低先至知原來其他部門都有代表,前前後後有成三十個人。差不多兩個鐘頭個會議完結,以為可以鬆一鬆,點知臨時加一個半粒鐘嘅 short meeting。之後十一點半有一個,兩點正又一個... 難道真係請我返嚟開會嘅?! 夜晚爭取時間約咗 闊少 同 阿姨 晌海運睇"變形金剛",原來套戲成兩個半鐘,睇完成九點幾十點先過"糖潮"開餐。我記得有朋友仔想一齊再睇多次嘅,okay 啦,夾到時間都無問題嘅!

變形金剛(Transformers)

導演: 米高比爾(Michael Bay)
主演: 沙拉保夫(Shia LaBeouf), 美瑾霍絲(Megan Fox)
片種: 科幻劇情

2003年,小獵犬二號火星探測船發射升空,其後太空總署發表聲明指探測船不幸墜毀,但原來當局在肇事前曾成功聯絡探測船,當中一段影片記錄被列為最高機密──一個巨大的人形黑影向探測船展開襲擊,預示人類即將面臨一場前所未見的可怕戰禍!在宇宙中鬥爭多年的兩個外星種族「博派」和「狂派」,他們的戰火已經蔓延至太陽系的地球!雖然正義的「博派」將盡力保衛人類,但勢力更龐大的奸險「狂派」為了戰勝,不惜以人類為攻擊目標!人類被捲進兩股擁有恐怖破壞力的異星軍團鬥爭中,是否只能無助地任由宰割?

*呢套係近年最多朋友相約一齊睇嘅電影,內容同原著有分別,而且咁辛苦搵到"能源方塊"就將佢破壞有啲兒戲,但總算有頭有尾。電腦特技強勁,將來出 DVD 真係要慢鏡睇清楚啲機械人設定,係咪真係格格都咁靚先?總體都 OK 又多笑位,都適合一家大細齊齊睇!我覺得"大黃蜂"搶鏡過"柯柏文",同埋睇個 ending 應該都會有續集喇!

2007年8月6日星期一

Heart in Black

Yo~ 因為 雞屎 病咗,今日嘅長途會議暫時取消。唔好話我黑心,真係希望佢病多幾日返唔倒工,咁就無人日日挑戰我嘅 EQ 兼阻乜住我做 job!話時話,少咗煩人擾攘,我今日嘅工作能力最小上升咗 20%!趁自己狀態大勇,一於做夜小小殺多幾份 job 先得!

2007年8月5日星期日

有波打有禮物收

今日九點幾自動醒咗,但我知道自己唔夠休息,所以迫自己再訓返。罕有地今次成功喎,最後變咗唔知醒,遲咗一個鐘先出到球場。之前落完大雨,天色時晴時陰反而令人打得好舒服。波友 露露 仲送咗“十二金釵-眾生花 CD+DVD”比我,多謝晒!打完波接埋女友一齊食 tea,跟住就上"潮特"探班兼收錢。原先打算上倉補貨,但去到半路收倒 伯母 電話腳痛行唔郁,即時改行程直入女友屋企再去急症室。照過 X-ray 無大礙,落醫院餐廳食完晚飯就坐的士送佢地返屋企。

2007年8月4日星期六

凌晨三點過關

尋日講到女友成十二點到未返到香港,最終係驗貨驗到凌晨兩點幾, 廠搵專人車過關同返屋企! 雖然女友話間廠全日當佢上賓一樣, 所以先肯留咁夜, 不過一次半次好喇, 下次勢色唔對都係快快閃返嚟好! 今日嘅節目係咩? 咪返公司囉! 下星期要開兩個大會, 一個係同美國開 video conference, 都係早啲準備好個 schedule, 唔怕到時口啞啞!

2007年8月3日星期五

一班白痴高層

隔離組嘅 界王 last day,聽佢講做得唔開心想轉工好耐,家陣成事,lunch 齊齊去飲茶"慶祝"佢甩難。呢間公司啲高層個腦都有少少問題,成日以為自己"大"公司,咁好福利都 resign 係你嘅損失? 都白痴嘅,晌呢度升一級隨時要等十年,如果明知留晌度無作為都唔走,咁就真係損失喇! 今日透過公司買咗兩張特價戲飛,一早約定女友齊齊睇。點知女友上大陸驗貨嘅過程非常之唔順利,趕唔到返落香港,而時間亦太急轉讓唔到出去。最後問准女友,請咗秘書姐姐代佢去睇。睇完戲返咗公司做埋啲手尾,等到成十二點女友都未返到香港,唯有返屋企繼續等啦!

五星級大鼠(Ratatouille)

導演: 畢貝特(Brad Bird)
粵語配音:鄭中基, 梁漢文, 張柏芝, 盧海鵬
片種: 動畫

為食大鼠 味王(Remy) 天生嘴刁為食,畢生志願是成為五星級大廚。味王 膽粗粗去到美食之都巴黎,「鬼鬼鼠鼠」就係想入廚房煮兩味,結果遇上不懂煮食又論論盡盡的廚房打雜闊條麵(Linguini),更準備合作大展拳腳,由 味王 使出真功夫,由 闊條麵 出面又「出手」。當然搞到全城一鑊粥,炒起無數笑料!
餐廳的廚房有老鼠出現,俾人知道仲駛做生意?餐廳更加等住查牌兼封舖!究竟一隻人見人怕的老鼠,點樣在「生鼠勿近」的廚房闖出名堂?雞手鴨腳的 闊條麵,又點樣代鼠落廚?出名尖酸刻薄,食肆俾佢踩過等執笠的魔鬼食評家 梵高森,亦已瞄準 味王 所在的餐廳…到底 味王 能否成為真正的五星級大廚,實現這個不可能的夢想?

*一套非常稱職嘅暑期卡通片,故事流暢、劇情有教育意味、動畫出色、老少咸宜,絕對適合一家大細一齊欣賞!配音有驚喜,無咗平時一眾 DJ 配到咁古靈精怪,聽得舒服好多!

2007年8月1日星期三

又要返大陸開會

今朝一早就同 雞屎 返咗大陸開會,呢兩日風頭火勢仲要同一間車成兩粒中,幾驚自己忍唔住手推佢落車。Lunch 時間我唔想見到佢,一早暗中約好幾個同事一齊食,可惜 雞屎 自知無人理,竟然迫大陸 team 同事陪佢一齊食,攪到有帶飯嘅同事個個面有難色,但又唔敢推喎。最後食咗二百幾蚊,佢見班同事左計右計,就自動自覺咁話今餐請大家。回程時我一個箭步坐晌司機隔旁邊個位,可以保持距離兼樂得清靜!