2007年7月31日星期二

2007年7月30日星期一

我幾時做咗醫生?

話說我公司有同事 resign 咗, 剩下一個難攤子唔知花落誰家?! 今日開估喇, 咪又係我囉, 小喇叭! 今朝 雞屎 一早叫我入房, 都知無好事, 點知比個 schedule 我睇... 嘩! 一半以上甩晒期, 我原本工作量已經唔少, 再加埋個難攤子, 個期可以點追呢吓?! 所以我即時表明加埋我原本嘅 work load, 係無可能做得到! 佢安撫話唔夠人都無辨法, 唔得都要"頂"(頂乜? 佢個肺呀?)! 我話頂唔頂到有數得計, 你要夾硬比我都無辨法, 我一樣會盡力做, 但只會做到幾多得幾多(當時我應該語氣冰冷兼目露凶光)! 佢明顯預咗我唔會咁順攤, 即時話可以安排將我手頭上嘅 job assign 比第二個同事, 最緊要幫佢救返 behind schedule 嘅 job 先(我幾時做咗醫生?). 講到"救"咁嚴重, 仲要佢扮到咁睇得起我, 真係多謝晒喎!

好、很、忙!

忙!

2007年7月29日星期日

"維尼之家"第二回

近幾個月裡面,今日打波時嘅天氣算係最舒服,陽光充沛又唔係太熱。做完運動沖個靚涼食埋個 tea 就去接女友,一齊向"維尼之家"出發。約咗晌地鐵站集合但等唔齊人,因為有一位仁兄未收工,一位去咗揸飛機,枉費我地專誠改日子就佢一個。上到"維尼之家"探完 Ah Pooh 新成員之後,第一個節目就係欣賞主人家嘅結婚相。雖然睇唔慣 大佬 皮光肉滑嘅樣,但講真係影得唔錯架喎,成輯相兩個都好 smart! 跟住就到 "Wii 大戰",場場都係單對單隻揪,先嚟三場傻瓜網球,之後再碌返幾場齡,埋齋再嚟三 round Boxing 大混亂戰... 最頂癮唔係玩到攰,而係笑到攰! 跟手再坐定定睇埋婚禮 DVD,係由接新娘拍到晚宴嘅精彩片段。原來當日忙住幫手好多嘢都 miss 咗,今次睇返都真係幾好笑! 夜晚訂咗酒樓食飯,一班人嘈喧巴閉坐到唔捨得走,散 band 都已經成十點半喇。多謝主人家嘅熱情款待,有機會再打擾過!

2007年7月28日星期六

動漫節2007


老實講,動漫展對我已經無乜吸引力,大部份漫畫根本於場外同步發售,迫嚟做乜?上年同今年都有入場,主因都只係有班土砲設計師朋友擺檔,咁當然入場支持吓啦。雖然有 pass 唔駛排隊,但沿路見到人山人海都已經想掉頭走。傾吓計同影咗啲相做 reference,逗留咗大約一粒鐘就閃喇,希望大家都好生意啦!

百味圈

一早過 LCC 上堂,完成之後打算過世紀廣場食 lunch,路過 food counter 時有個售貨員好熱情咁叫我地試飲試食,又真係幾好味喎?! 最後佢成功咗,兩個"百味圈" + 一杯鮮檸特飲,盛惠HK$33。

2007年7月27日星期五

紅磚牆教堂

收到 vendor 電話要成九點先比到 file,中間有成兩個幾鐘,job 又做到悶,決定用呢段時間行一陣街街。自寫 blog 之後,好多時都會帶部 DC 傍身方便四圍影。今日行到去佐敦,見到間用紅磚做嘅教堂,舊舊地感覺幾靚,見佢中門大開就入咗去參觀。之後晌附近食埋飯就返公司,最後收成十一點幾,重要上倉補貨,好彩的士錢唔駛自己比啫 !

2007年7月26日星期四

SK@RoadShow.Live

呢幾日晚晚都 OT,難得今晚有兩張 SK 送嘅"RoadShow LIVE 黃家強音樂會"飛,一於唔理咁多七點半即閃! 同女友準時去到"九展",點知等到成八點九先見主角出場。一連五首歌都未能谷起現場氣氛,又聽唔清楚佢唱乜,感覺有啲悶,直至 SK 出場先令我如夢初醒。佢地先合唱一首"情人",之後 SK 再 solo 一首重新編曲嘅 rock 版"叛逆漢子"。已經企咗個幾鐘女友有啲惓,而且演場又無預期嘅氣氛,聽完 SK 企多一陣就離場,出返淘大果邊食晚飯。


SK 同家強合唱"情人"

SK 獨唱"叛逆漢子"

2007年7月25日星期三

「九龍皇帝」駕崩

「九龍皇帝」曾灶財,原名曾財。1921年,曾灶財在廣東肇慶蓮塘村出生,與比他小15歲的妻子文福彩育有4子4女,但兩名女兒及一名兒子已相繼去世,大女及二女分別嫁往英國及荷蘭,其妻兒很多年前已與他分開居住,曾灶財就靠領取援助金過活,獨居於觀塘翠屏。曾灶財16歲來港投靠舅父,之後當建築工人及垃圾站管理員,其間不幸遭巨型垃圾桶壓傷足部,自此不良於行,要拄覑一對拐杖走路。

據稱,曾灶財翻閱過族譜,發覺九龍部分地區如鑽石山墳場等原為其太公所有,之後被香港政府霸佔,自此四出寫「稟」告狀,指摘「英女王搶走我家土地,讓我做不成九龍皇帝」。他由35歲開始,每日用膠袋盛覑幾瓶墨汁及幾支毛筆,「出巡」到港九多處的電箱、燈柱及牆壁留下墨寶,內容以其「帝號」及「曾氏族譜」為主,並以「九龍皇帝」自居,他說曾因此被其中一個兒子怒摑。他因在街上四處塗鴉而被警察「邀請」到差館不下50次,但多是警誡了事,但也曾被罰款500元。而在其作品中常見的名字「冼麗金」,據說是他的初戀情人。

2004年曾灶財因為腳患復發入住聯合醫院,康復出院後,由友人與社工安排入住秀茂坪一間私營老人護理中心。由於雙腳不良於行,他沒再四處寫字;老人院的裝修工人特地給他一塊類似電箱的灰色板,供他繼續寫字。曾灶財成名後,多間外國傳媒包括英國廣播公司爭相慕名採訪。他曾於01年拍攝清潔用品藍威寶廣告,其後社署即按照其所收廣告酬金,從他的綜援金額中扣除。2004年,他的一幅20吋乘29吋作品在拍賣行以5.5萬元成交,是底價5倍,由一名康姓婦人投得。曾灶財得知後反問記者﹕「康熙的後人?」

2007年7月24日星期二

波衫佬請食晏

今日又有人請食晏,就係隔鄰工程部門嘅 波衫佬,花名由來係因為佢差不多99﹪時間都係著波衫返工。夜晚要等 vendor file 唔可以走得遠,同女友晌公司附近嘅茶餐廳攪掂。食飽飽之後路過"莎莎",入去打個轉就出事喇,一人一支香水使咗成千蚊,好彩就出糧啫!

2007年7月23日星期一

公司有同事請辭

公司有同事 resign 咗,攪到我又要開會,又要 follow 自己啲 job,又要 take care 埋佢啲 job,全日忙到嘔茄。Lunch 出去透吓氣,去咗食印度烤肉,都幾好味,不過無帶 DC 無影相。夜晚要 OT 唔想四圍走,同女友兩個食大家樂就算,又快又平吖嘛! 原本 plan 好最遲十一點收工,點知美國班同事遲遲未覆 email,最後要等到成點鐘先收得工,頂!

2007年7月22日星期日

喜宴

三十幾度高溫,只係企晌球場唔郁唔跑都全身濕透。想沖凍水涼降溫? Sorry, 個水箱一早曬到火燒一樣,邊有凍水你用。換完衫即時飛去茶餐廳,雖然飲住凍檸賓,但係食完碗麵一樣全身濕晒。返到屋企,一入門口已經汗如雨下,索性由頭洗到落腳再換衫去"飲"。之後約埋女友一齊入青衣城,參加一個我由細識到大嘅朋友婚宴。話說大我幾年嘅主角 Ming 一家同我一家係世交,幾兄弟姊妹真係一出世識到而家。佢嘅媽媽亦即是我 契媽,細個時我經常都上佢地屋企過夜架。不過近十年八年生活圈子唔同,除咗契媽,其他都好少見面喇。今晚大家聚首一堂,完全無好耐無見嘅感覺,個個都開開心心,熱門話題當然係下一餐喜酒輪到邊個啦。在此再一次恭喜一對新人:
百年好合、年生貴子!

2007年7月21日星期六

Bobo 199X-2007


Bobo 係一隻好有靈性嘅相思雀,陪伴咗我屋企人已經十年有多,係我地家庭嘅一份子。其實近幾星期見到佢嘅舉動比平時差已經開始擔心,加上尋晚見 Bobo 腳震震同叫唔出聲就心知不妙。跟住我全家上下一直留意住,每隔十數分鐘就睇吓佢同佢傾計。半夜一點,我地嘗試蓋上雀仔布等佢訓覺,但係佢不斷發出微弱嘅慘叫聲,直至我打開塊布先肯停。我望住佢叫佢乖乖地訓,同佢講見到佢咁辛苦我地會好心痛,佢似明非明咁呆呆企晌籠邊望住我。我臨訓前再次睇下佢已經蓋好咗雀仔布,好靜咁企晌籠入面無再叫。到今朝,一起身就即時去睇佢,只見佢唔出聲企晌籠中間發呆。原來佢一直忍住最後一口氣,直至我全家上下都醒晒同睇過佢之後,先肯慢慢放軟身訓低。我地放佢晌個紙盒仔上面,一面摸住佢同佢傾計,十分鐘左右就走咗喇!之後我地將佢埋葬咗晌屋企附近,一棵我地時常路過大樹下面,咁以後每次路過時都可以記起 Bobo。

基本上,Bobo 係似一隻狗仔多過雀仔 — 每次我夜咗返屋企,由開門佢就會不停叫直至我去睇吓同摸吓佢為止;一般雀仔會好怕人打開籠門伸隻手入去,但係 Bobo 唔怕之餘,仲會鬆起全身嘅毛,叫你幫佢掃毛。年青力壯時,仲會跳上你手背拍翼表示開心;佢已經唔止一次因唔同理由晌雀籠飛咗出嚟,但最後都自己乖乖咁跳返入籠;而每次我晌佢附近又唔理佢時,佢就會不停大叫啦、用咀不停啄個籠啦、掟雀粟啦、潑水啦...等等,務求要你啋吓佢摸吓佢。要走嘅始終於要走,但我會永遠記得呢一隻不一樣嘅相思雀!

2007年7月20日星期五

下一站日本?

難得朋友仔 陳永仁 調咗晌附近跟工程兩個星期,今日就到時間即時約食 lunch。以前見面主要話題都係玩具,但係我發覺近幾次都講多咗旅遊喎,尢其是日本。喂~我都無錢無假,唔好再引我喇吓!女友上咗 China 開會要七點幾返到香港,原先以為我等佢啦,點知臨時要 OT 唔走得,最後要佢等到成八點幾。晌尖咀行一陣就搵地方開飯,行到佐敦附近,唔覺意又搵到間食物同價錢都 OK 嘅餐廳。

2007年7月19日星期四

八掛公請食飯

今日都無乜特別事發生,不過有人請食 lunch。事實上我都唔記得點解隔鄰部門嘅 八掛公 要請食飯架,只係知道前前後後約咗大半個月今日終於成事。夜晚女友要 OT,我一個約咗 大編輯 落旺角開飯兼攞返條手鏈。佢最近公司有人事變動,雖然未算好大件事,但都有少少頭痕,怕且要花一段時間處理喇。朋友仔加油呀!

A.Mui Live - 獨唱.戲


春 天 實 驗 劇 團
Spring-Time Experimental Theatre


故事意念:

一個天皇巨星,總離不開她的台上風光、台下滄桑,牽涉人物眾多、事件紛陳,不挑一個角度去將材料好好篩選,實在不行。更難的是要結合她的首本名曲,用歌曲來說故事。但轉念一想,為什麼要這麼循規蹈矩地說故事呢?反正焦點都落在女主角身上吧,何不就只寫她一個,從她的內心出發,由她的角度去展現她身邊的這一切呢?於是一個本應是架構宏大的長篇題材,如今以一個小劇場獨腳戲的形式展現於觀眾眼前──因為這次創作的著眼點不在於交代複雜的情節和人物,而著重於主角的內心世界,她的看法和感受──於是台上眼見的演員和角色,只有一位,就是我們的女主角!而小劇場內與觀眾的近距離接觸,大大增進了角色與觀眾的互動交流,令觀眾更易於感受到她的所思所想。

劇中將現場演繹廿多首 梅艷芳 的經典金曲──其中一半是作為台詞,道盡女人心事和唱出歌者的心路歷程;另一半則著重舞台表演,將經典台風重現觀眾眼前,展現歌者的百變本色和各階段的事業里程碑。這批歌曲編織出歌者由童年至今的各個層面:滄桑歌女、佻皮鬼馬、純情初哥、豪情壯志、壞女孩、妖冶狂放、情路寂寞、冷艷高貴、悲壯哀悼、洗盡鉛華……台上台下,歌者都是個感性複雜的個體,正好透過這些多元化的選曲去表現出來!

劇中以近似意識流的形式重塑 Anita 的人生點滴,她一邊與觀眾交談一邊回憶段段往事,由此墮進不同的情緒氛圍,時而高興時而感慨,更會重演某些片段。為了突出 Anita 各段落的不同心情,舞台上把她豐盛閃耀的一生濃縮成春夏秋冬四季,四個截然不同的 Anita 以不同的感覺,跟觀眾一同見證生老病死的人生旅程。

監製:高志森 藝術總監:杜國威
編劇:蔡妙雪 導演:蘇雅儀 演員:馬沛詩
地點:灣仔藝術中心- 麥高利小劇場 票價:$150
演期:2007年7 月25日- 28 日 (夜場8 pm) , 及28 日(日場3 pm)
門票現正於城市電腦售票網公開發售
留座及查詢熱線:2734 9009
信用卡購票熱線:2111 5999
節目查詢:2793 1123 / http://www.blogger.com/www.springtime.com.hk
網上購票:http://www.blogger.com/www.urbtix.hk

2007年7月18日星期三

漢堡包晚餐

隨住 08 年產品開始投產,要 OT 嘅日子又逐漸迫近。今晚就要成十一點先收得工,既然要 OT,索性去遠少少試新嘢。圖中所見係"Freshness Burger",味道其實唔錯,價錢中等啦。不過可能新開關係,座位頗為混亂,企晌櫃位又唔知應該向邊面排隊。最幣係啲員工"拾拾下",又唔清楚啲食品種類,邊啲 coupon 用得又唔知,order 少少嘢都攪咗我幾分鐘!

當年今日


1982 年第一屆新秀歌唱大賽

第一屆新秀歌唱大賽中 梅艷芳 憑《風的季節》一曲,獲得比賽冠軍。當年 梅姐 以一身閃鑠鑠的歌衫搶盡風頭,加上一把沉厚獨特的聲線及精湛歌藝,把一眾評判傾倒。據資料所得,梅姐 當年的得分差不多爆燈,可謂一嗚驚人。多年後 黃霑 曾公開表示,比賽當晚,他認為無可能一個新人是完美的才硬扣一分,可想而知當晚 梅姐 的表現有多厲害!

當年參賽的歌衫,因為對 "梅艷芳" 及 "新秀" 有著同樣巨大的意義,所以一直保留在無線電視公司內,梅姐 亦沒有意思索回。幸然,皇天都對 梅姐 尚且不薄,話說第十五屆新秀歌唱大賽中,冠軍得主可獲這這套戰衣,而當年的冠軍便是 梅姐 現在的愛徒 - 何韻詩。作為 梅姐 的忠實歌迷,HoCC 當然喜上眉梢,其後更將這套極富紀念價值的歌衫送回給師父 梅姐 保管。

2007年7月17日星期二

1982年吹起的"風"

基於呢個比賽片段已經睇過無數次,對於當年自己有無晌電視機前面睇住 梅姐 攞獎,記憶好混亂,真係答你地唔到。不過只要睇一次,就已經可以肯定廿五年前呢位"新人",當晚嘅表現已經比大部份現今樂壇中人好上千萬倍。

2007年7月16日星期一

網上論壇遊記

隨住近年生活習慣改變,已經好少晌啲新聞組或網上論壇打滾留連。今日因為要搵資料嘅關係,又再一次晌某網上論壇反覆閱讀成粒鐘。不過都無白費心機,幫自己慳咗一大筆冤枉錢之餘,亦都睇到好多其他有用嘅資料。忽然記起好友曾經同我講過,只要能夠好好利用的話,其實網絡世界係一個寶庫,只不過係大部份人都浪費咗啫!

2007年7月15日星期日

七月份歌迷會聚會

今日出席咗記念 梅姐 入行廿五週年嘅歌迷會聚會,成個聚會約有一百五十多個會員參加,每位入場歌迷都會收到一份紀念品。聚會一點鐘開始,先嚟一個下午茶自助餐,跟住食飽飽就排排坐,一齊欣賞經過精心剪輯嘅片段,當中有網上可以搵到嘅,亦都有由 committee 私人珍藏嘅絕密片段。約四點左右聚會完結,捉住大佬兩夫婦,join 埋女友一行四人飲杯嘢傾咗一陣密計。之後同女友上百利行咗個轉,再到灣仔浦咗一陣,食埋晚飯就乖乖返屋企喇!

2007年7月14日星期六

中學同學飯局

下晝同女友過咗灣仔睇 show,仲試咗兩件靚衫,可惜太貴無買到。其實女友真係著得幾好睇架,但係一條裙折扣咗都要成四千蚊,我地啲窮等人家又邊捨得買吖。晌個 show 攪攪震無幫襯,到七點左右就閃返過葵芳果邊同中學同學 尹氏夫婦 食晚飯。都成半年無見,四條友雞啄唔斷咁傾到成十一點幾,坐到間餐廳埋數先捨得走。

2007年7月13日星期五

又去荃灣食粥

Lunch 約咗舊同事 蘇生,佢都幾攪笑,離開我間公司之後轉咗幾次工,最後都係去返尖咀區,宿命。收工就上咗倉點貨,攪掂晒又去咗荃灣食粥。今次試埋個即蒸腸粉同燒賣,味道都唔錯,不過加埋兩碗粥同炒米就幾乎食唔晒。

2007年7月12日星期四

三千年前 - 十二金釵 featuring 李香琴/關淑怡

三千年前 唱: 關淑怡 獨白: 李香琴 
作詞: 陳慧 作曲: 陳輝陽 

再見! 唔好怪我第一句就同你講再見,
因為我真係專程黎同你道別嘅...

你唔講野, 剩係聽我講野,
果陣時個世界好安靜, 無而家咁嘈,
襯得我特別吱喳, 特別開心
我記得, 同你去睇日落,
你會係我耳仔邊講野, 你講得好細聲,
其實我一啲都聽唔清楚架,
不過... 我好鍾意聽你咁樣同我講野
以後... 再無人咁樣同我講野喇!
因為你話俾我知... 你要走喇!
忽然間... 經過左好多年啦... 我再無睇過日落

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了我的臉
眾生萬年 淚海悲天
浪漫擱淺 舊歡不見


我記得, 你同我去過嘅每一度地方,
果啲地方, 通通留係我心裡面,
我唔會講... 我老喇,
我只係會講... 我係度太耐, 時間耐左,
難免知道人總會慢慢咁將過去淡忘,
又會睇住d野, 無聲無色咁樣消失!
我點解要走?!
我先兩日, 唔知諗緊乜野,
無端端走左去睇日落...
個日落, 就同我記得陪住你睇果個樣一樣,
不過... 就算我點樣裝出若無其事,
我都無辦法唔承認, 我失去嘅野實在太多啦!

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了我的臉
眾生萬年 淚海悲天
浪漫擱淺 舊歡不見


我要走喇!
如果你記得返我係邊個?
我知道, 你一定會好唔捨得我,
仲會好掛住我架!!

再見!

2007年7月11日星期三

家長日

哈哈哈~ 今日家長日呀! 唔好誤會住,唔係相方家長見面,只係女友同我晌同一日裡面都見過對方家長啫! 話說今日董事長放假,難得佢想過尖咀行街街喎,咁近我就當然要陪佢飲餐茶啦。晌得尖咀飲茶都知出事,炒兩碟飯加幾個點心,四個人就要二百幾埋單。回程時諗起伯母下晝都係放假,咁我又唔可以長期霸咗人個女架嘛,咪約佢食餐夜晚飯囉。點知仲大鑊過晏晝,去咗間謀人寺飯店,三個人叫咗一個蒸飯兩個小菜,埋單竟然要成三百大洋,呢間嘢啲茶介都收得好貴啫!

2007年7月10日星期二

又返咗屋企食飯

今日收到一首叫「三千年前」嘅歌,係〈十二金釵 眾生花〉第二首派台歌,由 SK 和唱、李香琴獨白,呢個組合都幾出人意表。電台開始有得聽,充滿哀怨中樂 feel,遲啲有歌詞再 post 上嚟。今晚又同女友返咗屋企食飯呀,計下條數,其實每個星期搵日返去食都好,省唔少喎!

2007年7月9日星期一

公司問答比賽

因為美國 office 仲放緊假,零八年嘅新 job 又未到,成個上晝比較清閒。下晝就代表自己部門參加公司嘅問答比賽,都答中幾題架,基本上係比"HR"玩晒,唔駛食蛋已經有個交代。十幾個部門各派三個代表,再加上啦啦隊就成八十幾人,總結就係又嘈又混亂。夜晚約咗女友個舊同事晌好多年無到過嘅"新樂酒店"食飯,佢仲帶咗晌澳門影嘅結婚相比我地睇,都影得唔錯架,不過影咗成二萬幾蚊囉,恐佈! ~XDDD

2007年7月8日星期日

曬到又黑又白

大好假期,訓得果六個鐘就自己醒咗,真羨慕啲訓八個十個鐘都唔識醒嘅人! 既然早咗起身,執下嘢上陣網先換衫去打波。烈日當空之下大戰粒幾鐘,換衫時發現自己個身同頭手腳已經唔同國藉,又黑又白。女友做完 Gym 就會合我地食下午茶,嘻哈一輪之後就慢步過太子買貓糧。女友個表弟放暑假晌外國返嚟,夜晚約咗兩圍親戚晌 APM "家傳滬曉"食飯,一食又兩粒鐘。送埋女友同伯母去坐車,返到屋企又十一點半喇!

2007年7月7日星期六

N 咁多個"之後"

今日行程緊密,一早起身過咗九龍塘 LCC。之後過葵芳同 董事長、董事長夫人 飲茶。再之後就上倉點貨同影相。再之之後就到太子 MTR 同個客交收。再之之之後就攞一大堆貨到"潮特"個 friend 舖頭寄賣。再之之之之後陪女友去買"草本精華"。再之之之之之後已經九點幾肚仔餓,要搵地方開飯。再之之之之之之後就送女友去坐車喇!

2007年7月6日星期五

專車上深圳開會

今朝一早就坐公司車上深圳 office 開會,出奇地司機以外只得我一個, 專車一樣~ XDD。十點幾到步,入咗 main towner 之後行成十幾分鐘先搵到要去嘅部門,打完招呼就入房開會。之前明明話一對一,點知最後成 team 入晒嚟,攪到我都有少少緊張添。第一次 hold 晒成個 meeting,仲一講就講咗兩粒鐘,口都乾埋。China 班同事知我第一次單拖上深圳 office, 好比面咁成 team 一齊請我食 lunch, 我就要咗個燒味四寶飯。下晝就 free 少少,可以個別同事傾下計講下 job,仲可以四圍參觀下,五點幾就坐公司車返 HK office。七點幾返到香港, 接埋女友放工就去食飯。今晚食米線,間舖頭叫"麻酸辣"已經食過好幾次,又平又抵食,圖中所見總數都唔駛八十蚊,大家有機會可以去試試。

2007年7月5日星期四

另一個朋友的近況

原本今日要上深圳 office 開會,但係要開會用嘅資料未齊,改咗聽朝上去即日來回。Lunch 就約咗 水警哥哥,佢抽到隻新股市值升咗一倍,所以專誠嚟請我地食飯,真好人! 下晝同大半年無見面嘅 插畫倫 傾咗個電話,難得佢最近有空閒, 要搵 freelancer 嘅快快 call 佢啦! 搬咗竇咁耐都未上過去,係時候上佢工作室參觀吓喇。七點幾收工,同女友落太子行個轉,左睇右睇唔覺唔覺就行到成十點鐘,嗱嗱聲搵地方開餐,食完送女友去坐車都成十一點喇!

2007年7月4日星期三

清清淡淡住家飯

女友聲帶雖然好得七七八八,但係"流感"高峰期,都係睇多次醫生清晒啲病毒好。醫生 Uncle 星期三只開上晝,唯有同護仕妹妹講低,趁食晏飛過去旺角,點知上到去人山人海,前前後後坐咗成粒鐘先攪掂。睇完即時趕返公司,飯都食唔切,為免太張揚,到三點幾 tea time 先叫外賣醫肚。見今日工事唔算忙,早啲收工夜晚返屋企食飯。回歸前,董事長夫人 明明話女友要食清淡啲,點知開飯時一枱都係餸,又話"清淡"嘅?!

2007年7月3日星期二

五個朋友的近況

今日晌無預料之下,分別同五個已經一段時間無見嘅朋友講過電話,真係邪。叮噹 剛剛發現自己將為人父,去完台灣 trip 之後要搵屋搬,提醒兩位準父母一句,粗身大細,你地要考慮下點安置兩隻巨大愛犬呀。汪洋 網上副業交投淡靜,好在份正職仲頂得住。大債仔 繼續惡運纏身,以而家嘅還錢能力同速度,睇怕爭我嘅錢要還足一世?! 占士波 事務繁忙,打算兩年後買樓兼結婚,正在努力賺錢中。肥蟹 終日大陸香港兩邊走,就快變成半個大陸人,不如晌上面搵返個另一半啦。話是話,你餐飯已經約咗半年,駛唔駛改到出年先食呢?

2007年7月2日星期一

烈日、彩虹、暴雨

由於尋日臨時取消打波,大家見今日 book 到場就補打返。天氣勁好,雖然曬但完全唔焗,不過打個零鐘個人已經紅晒似燒豬。打完波去食 lunch,知道可以接小花出院,但係夜晚約咗 DLS 班波友仔聯誼,時間唔夠兩邊都去,點算? 最後當然又做飛機師啦,寵物醫院到女友屋企要成十幾二十分鐘路程,小花咁重一個人點拎喎,班波友仔好明白事理既。女友唔知我會放人飛機而去搵佢,無明確咁講清楚自己位置。所以我一落車就要用 Flashman 嘅速度,行晒成個舊區,終於十五分鐘後比我晌街搵到佢,不過我已經變咗個 Waterman! 搵間茶餐廳坐低抖一抖食返個 tea,唔夠五分鐘就狂風暴兩,如果我地行緊返屋企就大鑊喇,真好彩! 其實我趕車途中仲係風和日麗架,仲比我影到條靚靚彩虹添。

2007年7月1日星期日

"七一"放假做啲乜?

"七一"放假做啲乜? 我都唔係好識答,總知全日都唔 on schedule 囉! 訓醒明明無落兩,但又變咗無波打; 曾經講過話去遊行,但女友訓醒都兩點,趕唔切過海 join; 以為要去接小花出院啦,點知醫院一拖再拖, 又接唔成; 決定上倉執嘢喇,最後又無程程入咗天水圍食飯喎! 不過成家人到齊晒,仲可以齊齊望住個大銀幕睇烟花,都 okay 啦! 但係呢個政府都頗為無能,回歸十年又有乜好慶祝?!